Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei jenter. Er fra BliGravid jeg..og ønsker å komme inn hit igjen snart. Skal teste om 1 uke, men KAN teste om 5 dager. Kan dere huske de første symptomene deres? Fortell fortell!!!!!..sist jeg var gravid var for 2 år siden, bortsett fra i sommer..men klarer ikke å huske :-( Jeg begynner å lure på om jeg får et innbildt sv.skap her, hehe;-) Føler meg både uggen, trøtt og ikke minst har jeg kort lunte. Hmm... MÅ vite snart!! *arg* Misunner dere som er her ja:-) Nyt tiden som gravid da dere. Så lett å være bekymra!! Men bare nyt den!!!! På forhånd takk:-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Det er for tidlig for deg å kjenne symptomer nå!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 det er ikke for tidlig nei. trøtt er ett godt tegn
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Lykke til med testingen, spennende!! Jeg for min del hadde ingen symptomer da jeg ble gravid.. ellers ved mensen og el har jeg hatt mye vondt i ryggen og ømme pupper..men disse forsvant brått da jeg ble gravid- men vi er alle forskjellige:) tvi tvi og velkommen inn på 1 tri:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Så lenge før ikm er det vel mest fantom symptomer,som sitter i hodet.. Med mindre du er veldig ekspert på din egen kropp.. Jeg merket selv ingenting,før dagen før ikm da jeg brått blei slapp.. Ellers merka jeg at når jeg dro på fylla uka etter el,så klarte jeg ikke bli full uansett.. Alkoholen bare smakte dritt..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Symptomene er nok ekte snuppa! Til og med kvisa i panna di:) Krysser fingrene for at du kommer inn hit snart!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 HAHA Trulte. Du er jo bare søt da!!! :-) Har fått mange småkviser også jeg *rødme* Og vanligvis er jeg heelt kviseløs!! ...tenk hvis det er en 'før mensen kvise' da :-/ Buhuu!! Jeg tror også det er for tidlig, men er så utrolig trøtt asså!!! Kan jo være været også..hender det faktisk. Sol og varme gir meg mer energi enn regn og kulde. Men herregud, tiden vil tidsnok komme, og jeg får snart greie på det..men håper jo at det er en spire hos meg da ;-)...hvis ikke er det bare å fortsette prøving. Er jo bare på 1 pp,hehe..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Er bare tull at man ikke kan kjenne symptomer før IKM. Selv sovnet jeg bare hver eneste kveld fra uke 3! Og mannen trodde jeg var syk. Er fortsatt stup trøtt og er nå 6+0.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Da er det altså et håp da:-) jeg tror jeg fryser i hjel også. Fryser så innmari...brrrr....men det er jo kaldere ute også da;-) Også er det denne trøttheten da. Blir ikke noe mere våken jeg, samme hvor mye jeg sover. Hååååper det er symptom asså!!! ;o)
Giinaღ Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Første tegnet på at noe var på gang her var de berømte mensmurringene. De kom noen dager før IKM. Rett etter IKM begynte puppene å vokse + bli litt ømme... samme symtomer nå en uke etter egentlig Hååååper du kommer inn her du også etterhvert. Lykkelykke til!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Fikk så lyst til å svare nå, for å "trøste" de som evt ikke har et eneste symptom. Jeg er gravid. Jeg tisset på pinnen i morges fordi TR er 3 dager forsinket (og jeg kan som oftest klokke henne inn på 28 dager sharp!) Jeg har ikke hatt ett eneste symptom til nå jeg. Fant ikke EL denne mnd en gang! Hadde gitt opp og ventet egentlig bare på tanta. Har litt småømme pupper, men ikke mer enn før en vanlig mens, og kjente det først i går kveld. Så det er tydeligvis fullt mulig å ikke merke noenting! (Huff: Litt dårlig samvittighet for at jeg tok en irish coffee med svigerfar på mandag, men jeg var så sikker på at jeg IKKE var gravid.)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så mye da Anonym:-) Den Irichen tror jeg ikke du skal tenke noe på..bare ikke drikk noe mer framover, hehe...Går nok så fint atte:-) Ellers skal jeg levere urin hos legen i dag. Skal dit likevell, så like greit å bare ta den med. Blir nok neg er jeg redd, for ifl babyverden kan ikke g-testen slå ut før i morgen..me ikke noe poeng i å stole blindt på den heller, hehe... ...så nervene er her for fult nå kjenner jeg. Åh!!! Håper jeg kan komme inn hit, til dere, i løpet av helga!!! Tvi tvi for meg. Tar gjerne i mot MASSE babystøv;-)
SommerMini_Juli08 Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Jeg merket ingen ting før jeg testet pos! Men DA skal jeg si deg jeg var gravid. Og siden den dagen har jeg kjent masse hver dag. Babystøv er herved sendt i store doser!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Før IKM merket jeg at jeg ble usedvanlig trøtt,sliten og frysen. Og det er ikke innbilt, for jeg hadde ingen anelse om at jeg var gravid. Så det er tydeligvis mulig å merke noe veldig tidlig. Rundt IKM startet mensmurringene.
jejeje Skrevet 11. november 2007 #15 Skrevet 11. november 2007 Jeg ble svimmel, vondt i hode og ømme pupper to uker før ventet mens. Jeg var ikke klar over at jeg var gravid i det hele tatt, men symptomene slo ut med engang jeg ble befruktet så det er fullt mulig å kjenne noe så tidlig! Lykke til!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 11. november 2007 #16 Skrevet 11. november 2007 Første: Kvalm, store smerter i magen, stikkninger nederst i magen, trøtt og slapp. Nå: Små kvalm om morgenen, stikkesmerter nederst i magen
lip smacker Skrevet 11. november 2007 #17 Skrevet 11. november 2007 Første symptomene mine var harde brystvorter og ekstrem tretthet! Var grinete allerede 1 dag etter forventet mens!!! Her er det nok store variasjoner ja...Men,mye mulig at du har en liten spire inni der:-) LYKKE TIL!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå