Gå til innhold

Hvem er dere og når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 aar, datter paa 3,5 aar.

Vaert sammen med min kjaere i 4,5 aar, hehe, saa den foerste kom raskt, planlagt og oensket faktisk.

Bor i Norge i Oslo (men i Asia en periode naa, vi flytter hjem innen 6 mnd)

Termin 19 juli

Koselig liste , vil også skrive litt

Jeg er en jente på 24 år som venter min første. Bor i Danmark, men kommer fra Bergen.

Vi har vært kjærester i litt over 5 år, vi har prøvd i ca 3 år uten en posetiv test. Tok test Torsdag morgen og den var posetiv, trodde ikke det kunne være riktig så tok ny digital test torsdag kveld også posetiv.

I følge terminkalkulator har jeg termin ca 18 Juli

Har ikke helt forstått det enda, jeg har heller ikke sagt det til noen uten om dere damer ;) Siden jeg ikke skal hjem til Norge før Januar må jeg vente og si det til venner og famile. Skal si det til svigers på julaften hvis det går bra :)

Gratulerer og lykke til Julidamer

Jeg er en jente på 29 år som venter første barn med samboer på 24 år. Vi bor på Knapstad i Østfold.

Vi har vært sammen i snart 1 år og 7 mnd.

Vi prøvde å få barn i ca.7 mnd før det klaffet. Alt er så nytt og spennende siden ingen av oss har noen gang hatt barn før.

Vi har termin 2 Juli 2008.

Gleder oss noe enormt ;o)

Hei alle gravide :=)

Jeg er 26 år og venter første i rekka :) Kommer i fra Tromsø.

har vært samboer med min kjære i 7 år.

Vært prøvende i snart 4 år. Vært igjennom en laparoscopi og ventet nu på ivf i november, men det ser ut som om vi klarte det på egen hand :)

Så det er bare å krysse fingran for at dette skal gå bra.

Annonse

Hei, jeg testet positivt (3 stk!!) for bare tre timer siden og kan ennå ikke forstå det. Har prøvd siden juni så jeg trodde ikke jeg kunne få flere barn. Forstår at jeg er utålmodig når jeg ser at enkelte av dere har prøvd i åresvis. Gratulerer med at dere endelig har lyktes! Har en sønn på 13 år, så det blir jo nesten som å starte på nytt.

Jeg er 34 år og samboer med en mann som har tre barn fra før, dvs. at vi 14.,juli forhåpentligvis har fem barn på 0,8,9,12 og 13 år! Fantastisk! Vi bor på Melhus utenfor Trondheim, og regner med at vi må utsette det planlagte bryllupet litt.

Ønsker alle sammen lykke til med svangerskapet, og håper og tror jeg kan ha nytte av et slikt forum for det kan jo tenkes at de rundt meg blir lei av å høre på babysnakket mitt!

Heisan

Er en jente på 21 år og har nettopp testet positivt, på to tester.

Var aldeles ikke planlagt, så det kom som ett stort skjokk. Gikk på p-pillen.

Er i fra Bergen og har termin i følge kalkulatoren 21, juli.

har vært i lag med typen i fem år.

forteller det til familien julaften, om magen ikke blir synlig før det.

Heisann!!

Og gratulere til alle sammen her inne!! Det gleder meg stort at jeg og min kjære deler deres glede, spenning, håp og forventninger i tiden fram mot juli!!

Jeg er 22 år og bor utenfor Tr.heim. Min samboer og jeg har vær sammen i 7år og gleder oss nå masse over å ha blitt gravid for første gang!!

Nå krysser vi fingre og tær for at dette skal gå bra, vi har termin ca 10/11 juli!! :)

Lykke til alle sammen!!

Hei :) Æ hete Tone og e fra Stjørdal, men bor i Tromsø no. Har vært sammen med min kjære Kent-Rune i 1 1/2 år og vi har kjøpt hus på Storelva. Vi er forlovet og gifter oss 08.08.08. Har termin 3.juli, så det kan jo bli artig! Mistet i vår, så håper det går bra nå!

Hei hei!

Jeg er en jente/dame fra samnanger utenfor Bergen

er gift har to gutter på snart ett og ett halvt og en gutt på 4år

jeg er 25 år og venter baby sånn ca 16 juli...håper alt går bra denne gangen også....!

ellers er vi snart ferdi å bygge nytt hus ....håper på å flytte inn te jul...

Jeg er 26 år og venter mitt første barn:)

Bor i Nordland.

Er gift og har vært sammen med mannen min tilsammen 8 år.

Vi har vært prøvere i ca 3 år, blir det vel.. Men etter litt hjelp kom endelig den positive testen :)

I følge terminkalkulatoren har jeg termin 19. juli, og vi er begge i lykkerus :) Men kan ikke helt skjønne at det er sant :)

Jeg og min samboer er begge 32 år og bosatt i Bergen. (Jeg kommer fra Harstad og han fra Odda).

Etter at to tester viste positivt, og ellers alle signaler min kropp gir som kvalme, oppkast, uteblitt mens og ømme bryster, så har vi valgt å tro på dette mirakelet. Vi har fått til på første forsøk og det blir vårt første barn.

Ifølge terminkalkulatoren så er termin 15 juli.

Det har nok ikke gått helt opp for oss heller, at vi blir foreldre til neste år. (Om alt går bra, og det krysser vi fingrene for!)

Annonse

Hei=)

og gratulerer til alle sammen;)

jeg er en jente på 24 år som er gravid for andre gang. jeg bor i trondheim.

jeg har ei jente på 1år og venter nå mitt andre barn, og den terminen er 12.juli 08

både jeg og bf gleder oss mye til d=)

Hei.

Jeg er en jente på 27 år som venter mitt andre barn ca 15 juli.

Jeg er samboer ,vi har en liten gutt som heter William som er 7 mnd,

vi har vært forlovet i 11/2 år,vi skulle gifte oss i februar ,men siden jeg var gravid ,så utsatte vi det til neste sommer ,men nå som jeg er gravid igjen ,må vi nok utsette det igjen.He he..Vi bor på Holmlia i Oslo..

Det var litt om meg...:)

Hei.

Jeg får vel endelig tørre å føye meg til i rekka over de som har termin i juli. Jeg testet positivt allerede forrige lørdag, men har liksom ikke turt å stole på det siden det var så tidlig. Testen var fortsatt positiv midt i uka, så nå kan jeg vel stole på det.

Jeg er 29 år og bor i Ofoten. Min samboer og jeg har vært sammen i 8 år. Vi har forsøkt å bli gravid i 1/2 år, så vi er vel egentlig heldige som har klart det så fort.

Ifølge kalkulatoren hos babyverden har vi termin 24. juli 2008. Skal til legen 28. så da kan det jo hende at terminen blir forandra.

Lykke til til alle med "julibarn" i magen!

Heisann..

Jeg er 27 år og venter vårt andre barn. Har ei datter på fire:)

Er forlovet. Og vi har holdt sammen i 8 år.

I følge treminkalkulatoren har jeg termin 17.juli... Jeg har bursdag 13. juli... og dattera 27juni..Vi blir mange krepser:))

Hei. Jeg er 27 år og er 8 +1 uker på vei med mitt først knøtt. Jeg og samboeren gleder oss veldig:) Vi bor i Rygge. Har foreløpig termin 8. juli, men er veldig spent på UL-resultatet siden syklusen min ikke var stabil da jeg ble gravid.

Jeg er ei jente på 28 år, som venter min første. Bor i Gausdal, ved Lillehammer. Vært sammen med barnefar i drøye åtte år. Testet positivt i forgårs, så det har nok ikke helt gått opp for meg enda. Litt murring i korsryggen, men ellers i fin form.

Termin ca 20. juli, men litt usikker pga uregelmessige sykluser. skal til legen 21. des. veldig spent:)

Hei alle :)

Jeg er ei jente på 22, gift og bosatt på østlandet:) Vi har ei jente på 20 mnd og venter nå nr.2 i slutten av juli :D Usikker på termin, men skal til lege senere i dag;) Håper jeg ikke blir like kvalm denne gangen som sist :P

Hei!

Jeg er en jente på 22 år, fra oslo. Fant ut på fredag at jeg er gravid. Er fortsatt litt i sjokk, men har begynt å venne meg til tanken nå og nå bare gleder jeg meg. Jeg og samboeren har vært sammen i snart 4 år, og kjøpte en leilighet sammen i september. Heldigvis kjøpte vi 3-roms så vi har et ekstra rom jeg gleder meg til å innrede til et nydelig barnerom :) Min termin er 21.07.08. Ganske spennende siden faren min har bursdag da, min svigerfar har 22, og min svigerbror har 23..

Gratulerer, og lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...