Gå til innhold

Hvem er dere og når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Jer er 29 år , samboer, og har en gutt på snart 10 år. Testet positivt sist lørdag og har termin 22 juli.Vi hadde planlagt bryllup 21 juni men nå tror jeg at det må la seg vente . Orker ikke se ut som elefant som har velta seg rundt i bløtkake.. Gleder meg så utrolig mye !! Håper på gutt, men 90% sier jente...

Fortsetter under...

Jeg er 24, kjæresten 28 og vi har vært samboere i 4 år. :) Fortiden bor vi i Nord-Trøndelag. Denne spira var planlagt, men ikke akkurat denne mnd.. Hehe.. Men, slik ble det, og vi håper alt vil gå bra. Foreløpig termin 21. juli.

Heisann! Er 27, bor i nord-trøndelag. Har vært ilag me sambo i 3, 5 år. Har ei jente på 5 fra før og vi har en sønn på 13 mnd, og vi venter da vår 3 ca 18 juli... Det blir spennende... Ikke helt planlagt, men vi ble kjempe glade!!!

Bare babyen kommer før 22 juli, for storesøster har bursdag den 23....

Da har jeg kommet meg hit og!!!

Jeg er en svensk jente på 23 år, som bor i Norge!! Venter nå numer 2, med mens termin 23 juli!! Har en gutt sen tidligare, han er 11 månader idag!! Har vart gravid en gang till etter sønn min føddes men mistade den lille i uke 10!! Så nå håper vi att denna ska sitta... Detta var ikke akkurat planlagt vi sa att det som sker sker....

Ska gifte meg om en månad så jeg får passa på å hålla formen før kjolen er bestillt!!!

Hei !

Jeg er ei jente på 23 år fra Rogaland. Er sammen med barnefar å vi venter nå nr 2 :)

Har verdens nydeligste jente fra før på 1 1/2 år, å gleder oss til hun skal bli storesøster rundt 30.- juli 2008 :)

Annonse

Heisann.....jeg er en jente på 35 år, samboer er 38, bor på røros.Vi har prøvd en god stund, for ca et år siden ble vi begge utredet, hos meg fant de ut at jeg hadde endometriose + at han hadde dårlig sædkvalitet, med denne kombinasjonen mente de at vi måtte ha prøverør for å lykkes.

Så vi slo oss til ro med det og tok livet veldig med ro, vi stresset ikke med å få i gang prøverørsbehandlingen.

Men nå er vi blitt gravid....på naturmetoden, har termin 16 juli.

Er kjempeglad men bekymret også, alt er jo nytt.....til tider har jeg problemer med å tro at det er sant.

Jeg er en jente på 23 fra Bergen, som akkurat nå bor i Danmark.

Jeg har vært sammen med mannen min i 5,5 år og i juli i år ble vi mann og kone.

For oss klaffet det på første forsøk, for jeg tok siste pille den 1.oktober og det ble positiv test den 1.november...

Så forløpig termin er 11.juli, og vi gleder oss kjempemasse til å bli foreldre!!

Hei!

Jeg er ei jente på 26 år fra Hamar, bosatt i Oslo. Samboeren min og jeg har vært sammen i 3,5 år, og venter barn 31. juli. Dette er så utrolig spennende! Jeg ble gravid på første forsøk, og går nå rundt og bare stråler.

Jobber som lærer, og er derfor veldig spent på symptomene som sikkert er i vente. Ikke artig å løpe fra klasserommet titt og ofte,hehe. Hittil har det bare vært litt stikking i magen, og hyppig tissing :)

Gleder meg til første legetime neste uke. Det har ikke helt gått opp for meg heller, tror jeg.

Ragnhild

Annonse

Jeg er 23 år fra Nord-Trøndelag, å venter mitt første barn:)

Ca termin som jeg har regnet litt på selv er 30. juli:)

Selv om jeg har vist i kun to dager at jeg skal bli mamma, så gleder jeg meg kjempe mye:)

Gratulerer til alle vordrende:)

Heisann alle sammen:-)

Er 23 år og fra Nordland men på flyttefot sørover bare en mnd før termin...skrekk og gru:-)

Er vell litt sånn at ting her i gården ikke var planlagt,for vi har bare vært ilag i 3 mnd,men vi ser positivt på hendelsen og gleder oss masse nå:-)

Men var litt av et sjokk da det ble oppdaget,men terminen er satt til 14.juli og vi gleder oss masse og krysser fingre og tær for at alt går bra:-)

Lykke til til dere alle sammen:-D

Hei:)

Jeg er 24,bor i nordland og har akkurat funnet ut at jeg er gravid...slett ikke planlagt,men etter mye om men velger jeg å beholde....

Har ei lita ei som blir to i januar fra før av....

Ifølge terminkalkulator har jeg termin 28.juli....

Hei

Jeg er ei jente på 26 år fra Fredrikstad, men bor i Bergen med samboeren min på 29. Vi venter vår første, og det hele er litt surrealistisk ennå, ikke gått helt opp for oss:) Men veldig koselig også da, og vi gleder oss til juli 2008!! Terminen er 21.juli:)

Jeg er en jente på 25 år som bor i oslo.

Vært i lag med samboeren min i 3,5 år.

Vi venter vårt første barn og har termin 12. juli.

Jeg ble litt overrasket gravid, med en gang jeg sluttet på p-pilla.

Var ikke helt planlagt, men synes det er kjempe flott og spennede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...