Gå til innhold

Hvem er dere og når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en liten liste over hvem vi er, hvor vi kommer fra og når vi har termin... å sånt..hehe

Så får vi alle på en plass:)

Jeg er en jente på 26 år som venter min første.

Bor på helgeland, Nordland.

Forlovet og har vært ilag i snart 4 år!

Har prøvd i over 3 år uten en eneste positiv test,men endelig kom den:)

Det som skulle til for at jeg ble gravid var pergotime og metformin.

Da klaffet det på første forsøk:)

Ifølge terminkalkulator så har jeg termin ca 14 juli, men pga litt uregelmessige sykluser så er jeg ikke helt sikker.

Har forsåvidt ikke gått helt opp for meg ennå dette her:o)

Fortsetter under...

Hei på dere

Jeg er en jente på 27 år.

Bor i Vestfold.

Har vært sammen med mannen min i snart 5 år.

Har prøvd siden 2005, uten å lykkes.

Jeg var igjennom lap. i 2005 og fikk påvist litt endo.

Ble vidre sendt til Porsgrunn Fertilittsklinikk, for IVF behandling.

Vi lyktes på den 3 IVF. Da satt det. Vi satt inn 2 egg.

Gleder oss veldig til UL. For å se om det er 1 eller 2 der inne.

Det har heller ikke gått opp for oss , vi er i exstase.

Ifølge vår temrminkalkulator har vi termin 10. juli

Klem fra Humla

Hei

Jeg er ei jente på 28 år som venter mitt 3 barn.

Bor i Ryfylke, Rogaland.

Eg har vært gift i 5 år og i lag med mannen min i tilsammen 9 år. Vi har ei jente på 5 år og ein gutt på 2 1/2 år. Og er nå gravid igjen på første forsøk. Tok ut spiralen 25 september, så her går det unna!!!

Har termin 6 juli men jeg er så vant med at den blir flyttet bakover ved ultralyden, så det skjer vell denne gangen også.

Det er litt rart å tenke på at det er ein bitteliten inni magen nå. Det tar litt tid før det går opp for meg og!!!

Hei alle sammen !

Jeg er ei jente på 22 år og sammen med samboeren min på 23 år venter vi våres første barn.

Vi har vært sammen i 2 år. og gleder oss stort over hendelesen, men samtidlig er det nytt og vi må innrømme vi er litt nærvøse. Vi i bor i Vestfold nærmere bestemt Sandefjord.

Ifølge terminkalkulatoren har vi termin den 06.07.08

Klemmer

Morn ja!

Snart 29år og venter på nr 3.

Har en av hver som er snart 4 år og 1,5 år.

Bor på sørlandet, men er opprinnelig østlending.

Har fått termin 7 juli, men har som mål å få babyen ut i juni, pga sommerferie-planer. Begge de første kom før ul-termin så jeg håper denne gjør det også.

Babyen er planlagt, har forsøkt i et halvtår, men glad for at det drøyde egentlig. Skjønner ikke helt ennå hva som skal skje. Syns det å skulle bli 3-barnsmor er veldig spennende. Men gleder meg til å gi de andre barna en liten bror/søster...

Gleder meg ennå mer til å komme over disse første 12 ukene og endelige kunne slappe av og nyte dette sv.skapet skikkelig.

Foreløpig nyter jeg at jeg er mobil, kan bøye meg, sove på magen, sove hele natta uten å måtte gå på do, kunne sitte på golvet å leke med barna og reise seg enkelt opp..

Heisann..

Da vagler jeg meg også litt usikkert inn her..

Er 33, opprinnelig sunnmøring men bor i Oslo. Har vært sammen med min kjære i ca 4,5 år.

Har en sønn som ble født 1. juli i år, men døde fem dager senere (kan lese mer i profilen min). Brukte 2 år på å bli gravid med ham. Og er nå lettere sjokkert - men meget glad - for å ha blitt gravid igjen etter bare 2pp... Håper bare lille vennen klamrer seg fast og kommer ut frisk og uskadet denne gangen her..

Har foreløpig termin 11 juli 2008, men grunnet forhistorien blir jeg satt igang litt før... så dette blir trolig en junibaby om alt går bra..

Annonse

Hallo!

Jeg er ei jente på 21 år. Bor i Sandefjord med min kjære samboer, vært sammen i 5 år.

Vi gleder oss stort til sommeren, nærmere bestemt 4.juli, da kommer lille "junior"... Litt uvirkelig på en måte, men samtidig veldig flott!

klem

Hei!

Jeg er ei jente på 28 år, gift og har en sønn på litt over 3 år.

Bor i Bergen.

Ifølge min terminkalkulator så har jeg ca termin 17. juli

Med min sønn så hadde jeg termin 18 juli, så det skal bli spennende å se om den lille kommer på dagen til min sønn, han har bursdag 28 juli eller min mann som har 26 juli

Gitte

Hei alle sammen :)

Jeg er en jente på 29 år som kommer fra østlandet/Akershus.

Min kjære og jeg har vært sammen litt over 2 år, og venter nå vårt første barn sammen.Gleder oss stort til dette. Terminen er foreløpig den 2.juli. Men har litt uregelmessig syklus så er derfor usikker på når den endelige terminen blir..

Mitt ønsker er om den lille hadde kommet i slutten av juni for da hadde min far hatt bursdag som jeg mistet for ett år siden. Han var morfar til en da:) For fra et tidligere forhold har jeg en herlig sønn på snart 7 år :-) Gleder meg til å fortelle han at han skal bli storebror, for det har han ønsket lenge..

Lykke til alle sammen :-)

Hei;-)

Jeg er ei jente på 36 år. Har datter på 16år fra tidligere, venter mitt andre barn. Har foreløpig termin 2.juli. Bor i vestfold.

Jeg har PCO, så vi matte ty til Pergotime for å kunne bli gravid... klaffet på første forsøk for oss også! Spent på om det er flere i magen, jeg har allerede fått litt mage.. Har du?

Hei:)

e ei jenta på 20 år, fra Tromsø.

Dette blir min første.

Har vært gravid før, men det endte med abort i 8 uke:S

Har vært ilag med samboeren i litt over tre år, forlova i to.

Vi har ønska oss en liten, men bare latt naturen bestemme når:)

Ifølge terminkalkulatoren skal æ ha torsdag 3. juli, å da e d fullmåne:P

Gleder oss til både legetime og ultralyd.

Vi har blitt enige om å ikkje vite kjønnet, men har tvillinger i familien så blir spent å se om det e en eller to:)

Hei!

Jeg er 27 år og venter nå mitt tredje barn. Har to døttre fra før av som er født nov 99 og feb 2001.

Har regnet ut at jeg har termin 3 juli men er redd for at også dette barnet kommer til å komme tidligere for det gjorde de andre to.

Bor i Sverige men er egentlig fra Kongsvinger. Er gift siden 1 år tilbake men har hatt samme mannen nå i omtrent 9 år.

Er veldig spent og gleder meg sinnsykt til å få mage og til fødselen.

Håper dere alle sammen får et fint svangerskap.

Annonse

Jeg er en jente på 25, bor på Ulefoss i Midt-Telemark (kumlokkland)

Jeg og min kjære samboer har vært sammen i over 9 år nå.

Har en gutt på 15 mnd sammen.

Vil gjerne ha barna mine tett, så sønnen min får en lillebror eller lillesøster i bursdagspresang.

Har prøvd på både april, mai og juni-bay, men det ble til slutt en Juli-baby til.

Kan visst bare bli gravid i oktobermåneden jeg. Hehe :)

Har termin med nestemann 11. Juli, 5 dager før veslegutten min fyller 2.

Vi gleder oss veldig over graviditeten, og jeg har virkelig savnet å gå gravid......

Hei,

jeg er 32 år og på vei med min første.

Bor i skedsmo i akershus.

Gift i 2 år

prøvd i 5 år, hadden noen spontan aborter for 2/3 år siden.

Jeg og min mann bestemte oss å satse på adopsjon.

Er halveis i denn prosessen.Men nå er jeg alså gravid med termin

11.07.08. Blir godt oppfulgt denne gangen har hvert hos fastlegen og riksen tatt ultralyd og blodprøver.

Og alt ser bra ut for en gangs skyld..

Håper det går bra med alle oss her inne ;o)

Hei alle sammen!

Jeg er 29 år, gift og bosatt i Sør-Rogaland.

Jeg og mannen min har holdt sammen i 13 år til Januar og vært gift i 7 av dem. Av ulike årsaker begynte vi å prøve sent på å stifte familie litt sent. Etterhvert viste det seg at det skulle bli vanskeligere enn vi hadde ant.

Jeg har pcos, hadde medfødt skillevegg 2/3 ned i livmoren, samt at mannen min har noe redusert særkvalitet.

Det endte derfor med at vi etter snart tre års prøving har hatt vårt første prøverørsforsøk med icsi metoden.

Og ufattelig nok har jeg testet positivt. Vet at vi har større risiko for å miste pga pcosèn, men gleder oss over hver dag som går som gravide.

Vi har foreløpig termin den 5. juli, skal på første UL allerede 20 november, så det gleder jeg meg til, å se om det virkelig er sant at det er noe levende som vokser inni meg. Bare tanken er utrolig for oss nå.

Lykke til alle sammen

Hei alle gravide med termin i Juli!

Jeg er 27 år og venter mitt andre barn. Har en nydelig jente på 2,3 år fra før og er på 5 året sammen med mannen min. Vi bor i Tromsø.

Har termin 6 Juli, men denne er noe usikker pga av at jeg ble gravid rett etter en sa i september. Skal på tidlig ul, det blir spennende!

Har allerede mange symptomer, noe jeg ikke hadde da jeg mistet, så det tar jeg som et positivt tegn. Er kvalm, trøtt og nokså humørsyk..

Gleder meg til Jula kommer og vi kan fortelle den glade nyheten til venner og familie. Et par damer på jobb har allerede avslørt meg når jeg kommer hvit i ansiktet på jobb på morgenen, men de har lovet å holde på hemmeligheten :)

hej alle:D

jeg er 21 år gammel, har vært ilag med min kjære i 2 år,

hadde en sa 6 januar 07, men denne gangen skal det gå bra;)

er fra ålesund

dette er vårt første barn, og vi har prøvd siden februar 07 med å bli gravide, måtte en pergo kur til siden jeg hadde lange og uregelmerssige sykluser.

forløbig termin er 10 juli 08;)

Hei gravide damer :-)

Jeg er 35år og mamma til en gutt på 2år og 3mnd og gift. Vi bor i Tr.heim.

Etter lang tids prøving er jeg endelig gravid og foreløpig termin er 2.juli:-)

Hadde nesten mistet motet at det skulle gå, og har derfor gått til akupunktøt. Det hadde også gått så lang tid at vi skulle på utredning for sekundær fertilitet. Min mann var klar for å levere sin "dose" og jeg skulle ta blodprøve 2 eller 3 dag i mens.priodem, MEN den kom aldri:-)

JIPPIIII

Hei!

Jeg er 23 år, og venter min første. Bor i Lillehammer, men er opprinnelig fra trondheim. Har vært sammen med min samboer i over to år nå.

I følge terminkalkulatoren har jeg termin rundt 6 juli. Skal til legen i neste uke til samtale, så det blir spennende!

Gleder oss veldig over nyheten, selv om det ikke helt har gått opp for oss:)

Lykke til alle sammen:)!

Hei hei alle sammen!

Jeg er 28 år og bor i Stavanger sammen med mannen min. Vi giftet oss i sommer og har vært sammen 4 år.

Vi har en gutt på 1,5 år fra før - og jeg synes det er både skummelt og kjempe kjekt at han skal få en lillesøster eller lillebror :)

Foreløpig termin er 8 juli

Jeg er en jente på 35år, bor på Hamar og venter min første.

Er nylig forlovet og har vært sammen med gutten min i 2år.

Vi har forsøkt i 6mnd, og nå ser det ut som det lykkes!

Har termin 15.juli i følge terminkalkulatoren.

Jeg har tenkt mye på graviditet de siste dagene, og har kjøpt meg både svangerskapsdagbok og annen bok om graviditet. Dette blir morro!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...