Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med råd?


♥ Smurfen ♥

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har en datter på 4 år, som i går natt fikk skikkelige pusteproblemer! vi ringte etter ambulanse og ble kjørt inn på barneklinikken... de tror kanskje det har vært en allergisk reaksjon på nøtter eller noe annet. hun fikk spydd litt tilslutt, og da ble hun bedre. hun var hoven i fjeset og hadde plutselig fått feber.

i dag ser vi at hun har små prikker som er hudfarget og feberen svinger opp og ned. vi kan komme til lege med en gang hvis vi trenger det,men sånn som hun er nå er det ingen ting i veien med allmenntilstanden hennes så vil ikke løpe til legen uten grunn. Det er litt betryggende å kunne gjøre det da.. men lurer på om det er noen som har opplevd noe liknende? og om det er noen av dere som har erfaring med noe sånt? hvilke symptomer man får med en allergisk reaksjon... Men det var utrolig tøft å se sin datter ikke få luft og begynne å bli litt blå... Trodde vi kom til å miste henne! så jeg håper så inderlig at vi finner ut av hva dette er.. Kommer til å sjekke henne mange ganger i løpet av natten ihvertfall! håper det er noen av dere som vet noe om dette og kan gi noen råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner at du ikke vil signere med nick du anonyme over her.. tror hi vet at vi ikke er en gjeng leger som sitter her inne, men hun må da få lov til å spørre om det er andre her inne som har opplevd det samme uten å få slike svar som du legger ut..

 

er du liksom "bare så full av hormoner" at du ikke klarte å dy deg med å slenge ut den komentaren?

 

Håper det går bra med datteren din Lykkeliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet at de som er her inne ikke er leger.. er ikke ute etter legesvar heller!! som den over skriver lurer jeg bare på om det er andre som kanskje har barn med allergi og opplevd det samme eller noe lignende. Datteren våres skal utredes, men vi vet jo enda ikke hva som skjedde!

 

Håper lille spiren har det fint og at vi finner ut av hva som skjedde med datteren våres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan absolutt høres ut som en kraftig allergisk reaksjon, i alle fall stemmer pusteproblemer og opphovnet i ansiketet med sterk nøtteallergi. Feber og prikker kan jo være følgesymptomer i og med kroppen har fått seg et sjokk.

 

Betryggende å kunne ringe lege når som helst.

 

Lykke til med utredning, det går sikkert bra :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært faktisk vært borti det ang jobben min.Jobber i bhg har der har vi en gutt som er hypper allergisk mot peanøtter og vanlige nøtter.Han fikk i seg det ved og ta feil matboks..der det var peanøttsmør på brødskiven.Gutten fikk alvorlige pusete vanskligheter og ble veldig blå.Men han fikk en slik sprøyte som vi har i tilfelle slikt skulle skje.Men han ble sendt på sykehuset allikevel.Men han fikk ikke prikker av det og kom seg veldig fort.Siden vi viste hva det var.

 

Ønsker deg/dere masse lykke til og håper legene finner ut hva som feiler henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar :)

skal gi en lyd når vi har funnet ut av hva dette var jeg... kommer til å vente på posten med henvendelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...