Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har prøvd alt.....Hostesaft, pergo +++++ Noen som har prøvd progesta care cream (women`s care)? og har erfaringer med dette??? Håper på svar..
Babyønske �� Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har foreløpig ikke egen erfaring, har bare brukt den siste uka. Men er flere her inne som har blitt gravide etter at de har begynt å bruke den. Men om det virkelig er kremen som gjør det er vel egentlig umulig å vite. Men jeg har altså en uke igjen før jeg kan uttale meg mer :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 jeg var i min 13pp, når jeg bestemte meg for å prøve womens care kremen, og dæven DEN SATT på 1.forsøk gitt.. hehe tror nok det hadde med kremen og gjøre.. hehe lykke til
Hundtofte Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 JA! Jeg har hatt 4 graviditeter, 2 første sa /ma, uten krem, neste er 2 år gammel jente m krem og har termin på søndag m ny baby m krem. Anbefales på det sterkeste. Husk å bytte smørested, må smøre til uke 15-16 i svangerskapet. Den hjelper gullegemet i egget til å ha nok næring samt kroppen å produsere progesteron, så fosteret ikke blir støtt ut som abort fordi kroppen tror det ikke er befruktet egg derinne. Hvis spørsmål, ring Buena Ventura og snakk m eieren, han kan ALT! tlf nr finner du på nettet, ligger i Sandnes. Har også brukt det utenom, syns det hjelper mot PMS også. Riktig lykke til..
2 fine små Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Bra aa hoere om noen som faktisk har brukt krem, og det med lykke! Straalende. Naar etter EL begynte du aa smoere?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Så interessant da! Hva er dette, og kan alle bruke det..?
2 fine små Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Dette er en krem man bruker dersom man vet man har for lite progesteron i kroppen, evt (som meg) dersom man har mistet noen spirer tidlig - altsaa at de ikke festet seg. Det er mulig det finnes andre grunner til aa bruke denne kremen, men de kjenner jeg ikke til. Proever aa finne flere som kan noe om dette, det er helt sikkert noen her inne.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Så spennende da! Håper den hjelper deg! Jeg vet ikke om jeg har for lite progestron, men tok prøve nå på dag 22 i forrige syklus, så får ringe dem å høre hvordan det ligger an! Har du fått påvist lavt progestronnivå eller..? Her er sikkert noen som har erfaringer rundt dette. Helt utrolig hva en får svar på her inne!
Babyønske �� Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Du er fra Ålesund, er du ikke? :-) (Bare syns å huske det) Her kan du lese mer om progesteron krem, eller Womens Care som den heter: www.khonsu.no Jeg har kjøpt den på Sunkost.(Stormoa) Jeg har ikke påvist progesteronmangel, men har en liten mistanke om det, og har nå brukt den i litt over en uke. Jeg bruker å få ømme pupper fra noen dager etter eggløsning og fram til noen dager før IKM, men nå er de bare ubetydelig ømme. Så jeg lurer nesten på om det er kremen som gjør det :-) Jeg bruker også å spotte fra ca 3 dager før IKM, og er veldig spent på om jeg vil gjøre det nå. Man bruker kremen fra eggløsning, ikke før fordi den kan hemme eggløsning. Men ellers har den ingen bivirkninger
mamma270974 Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 HMM og hvor skal du smøre denne kremen?? og hvor lenge skal du bruke den og når skal du begynne å bruke den???
Babyønske �� Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Du kan lese om det på www.khonsu.no Du begynner ca dag 12 i syklusen, kommer nok litt an på eggløsning. Jeg begynte kvelden før eggløsning. Dag 12 hadde blitt for tidlig for meg, siden jeg har eggløsning på dag 17. Kremen kan hemme eggløsning så det er viktig å ikke begynne for tidlig. Man smører 2 ganger for dag, på steder med tynn hud. Jeg smører på innsiden av lår og nedre del av magen. Men byste/bryst, innsiden av armer, bak knærne går også an. Man smører fram til man vet man får mensen, er man blitt gravid fortsetter man. Og da må man bruke den et stykke ut i svangerskapet, minst 6 mnd tror jeg.
allerhelstNorge Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Jeg har cystisc ovarie syndrom (dvs ikke eller meget sjelden eggløsning). Fikk akupunkturbehandling og brukte Progesta Care og 2 måneder senere var jeg gravid!!!! Ble gravid igjen med nr 2 ca 9 måneder etter fødsel. Da brukte jeg ingen ting, ammet og delte knapt seng med sambo . Nå er det 6 år siden jeg brukte kremen og fikk aku og tror kanskje "syndromet" er tilbake... Anbefaler absolutt kremen OG akupunktur!!! Lykke til;)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Ja, jeg er fra Ålesund, stemmer det. Jeg ringte og fikk svar på blodprøvene mine. Jeg hadde progestronnivå på 31 på dag 20 og 21 i nivå på dag 23. Så det er et godt resultat. Men når jeg leste om kremen på den linken ser jeg jo at den skal være godt for mye annet også.. Tror jeg kommer til å prøve den, hvorfor ikke liksom? Og jeg temper, så ser jo lett når jeg har EL da..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Hei på dere, Jeg er på visitt fra 2.tri.. Er 13+1 idag! I 7pp prøvde jeg PC kremen for første gang ... og jammen ble jeg gravid også ) Vet jo ikke 100% om det var den som gjorde utfallet ... men den er jo verdt et forsøk?! Vi hadde sex annenhver dag den pp - imotsetning til hver dag ellers.. Lykke til med prøvingen! MASSE babystøv til alle sammen ;o) Klemmer fra DollyD
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 7. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2007 Kjempetakk til alle sammen!!!!! jeg skal begynne å bruke den ved neste anledning, så jeg venter spent!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå