Høstlys Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Skal på legebesøk, og vil gjerne vite at alt er bra, men legen har ikke ultralyd. Noen som vet?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Det er mulig..men ikke alle finner den så tidlig.Skal til legen selv i morgen og er nesten 12uker på veg..tenkte og spørre om han kunne prøve og finne den da.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Det er vel kanskje mulig, men mer uvanlig enn vanlig å finne den så tidlig tror jeg. Jeg var hos jordmor da jeg var 13 uker sist graviditet, og spurte om hun kom til å prøve å finne hjertelyden. Hun var veldig i tvil, for de vordende mødrene blir så engstelige om man ikke finner den. Men etter litt betenkningstid prøvde hun - og fant den! Etter mye leting men ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Heia! Var hos legen forrige mandag, var da 13+1. Legen fant da hjertelyden...
Høstlys Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 takk for svar, da får jeg bare spørre, men kanskje ikke ha de helt største forhåpningene. Jeg blir 12+2, så da er det ihvertfall håp:-)
nemi.marselia Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 ja d e fult muli men ikkje sekkert di finn den bestandi. æ e 10+3 å har hørt hjærtelyden (har babywatcher)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Jeg var over 12 uker, men legen fant den ikke. Skal derimot på UL imårra! DET blir gøy det!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Var hos jordmor for å høre etter hjertelyden da jeg var 12+1, pga at jeg hadde lekket fostervann. (Ikke unormalt om man ikke hører noe på dette tidspunktet!) Hun lette leenge, og til slutt fant hun hjertelyden, -mye lenger opp enn hun trodde babyen ville ligge på dette tidspunktet! -Er gravid med nr2, så merker jo at livmora er mye lenger opp denne gangen enn på samme tidspunkt forrige gang. -Har faktisk toppen av livmora rett over navlen, og er nå 13+0! Sist så var jo livmora såvidt kommet opp av bekkenet på denne tida.. Om legen i det hele tatt VIL prøve å høre etter hjertelyden (er ikke alle som vil det så tidlig), så må du i alle fall ikke bekymre deg om dere ikke hører noe! Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå