Gå til innhold

dere som har peiling...kan dere se hit litt ??? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

jeg hadde haste ks for 7 mnd siden..grunnen vet jeg faktisk ikke,utenom det at gutten ikke kom ut,satt fast på et vis,skrudde seg feil ned...utenom det vet jeg ikke..

men dette er helt UAKTUELT at skal skje igjen,lå i 26-27 timer med rier,pressrier i vertfall 1-2 timer..

kan jeg be om ks neste gang ?

eller vil de be meg prøve å se om det skjer igjen ?

*grøss*

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig å si siden du ikke vet grunnen til at det endte med haste ks.

Du kan jo spørre, men stiller nok uansett sterkere om du kan slå i bordet med hva som skjedde. Ellers kommer de sikkert bare til å si "Det trenger ikke skje igjen, hver fødsel er forskjellig....."

Så jeg hadde bestilt en time på sykehuset ditt for en samtale om hva som skjedde. De skal jo vite.

• 2 måneder senere...

det samme skjedde med oss. gutten hadde vridd seg feil vei ned (lå med nesen i sky) dette krever et større bekken og kan ta lengre tid+ at riene er kraftigere..

jeg lå med rier i 38 timer, di 24 første timene var bare mas rier, men det var ikke noe godt da. ble satt i gang hadde 10timer med kraftige rier og en epidural som ikke fungerte. press rier i 2timer. hadde åpnet meg 7cm på alle disse timene. det endet i HKS og full narkose.

legene har vært flinke og forklare men jeg måtte spørre og grave mye.

jeg skal få samtaler tidelig ved neste svagerskap og terskelen for keisersnitt skal være lavere for meg og vi skulle bli enig om på forhånd når di skulle gripe inn =)

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...