Gå til innhold

Noen Oslomammaer mellom 25 og 35 her inne?

Anbefalte innlegg

Skulle vi ha fått i stand et bim-treff? Så noen hadde arrangert et eget treff for Oslo vest, jeg bor i bydel Sagene - flere som bor i Grünerløkka-Sagene-Torshov-Sinsen-Bjerke-St.Hanshaugen-området omtrent?

Var med på bim-treff sist jeg gikk gravid og det var veldig hyggelig :)

Fortsetter under...

Annonse

Ok, ikke meningen å utelukke noen med mitt innlegg altså :) Vi kunne jo lage i stand et treff for Oslomammaer uavhengig av hvilken bydel man bor i, eller hva? Vi ble til slutt 19 høygravide i min forrige bim-gruppe!!! Selvfølgelig ikke alle man da holder kontakten med etter hvert, men har inntrykk av at de fleste fra den gjengen i hvert fall har et par venninner derfra de fortsatt har kontakt med :) Veldig hyggelig!

Jeg kan dessverre ikke komme på Cafe M i morgen siden jeg ligger med influensa nå, men skulle vi prøve å avtale et nytt Oslotreff ca. to uker frem i tid? :)

Hei!

31 snart 32 som bor i bydel Sagene. Termin 21 april.

Er klar for treff etterhvert, venter bare på formen som har vært veldig dårlig siste 2, 5 mnd. Er et veldig slitent menneske for tiden, men håper å komme sterkere tilbake snart! :)

Bra tiltak!!

Bor på Sandaker med førstemann i magen, men jobber mye ugunstig, så vanskelig at det klaffer, men hadde vært fint å møte noen i samme situasjon.

Flytter antagelig under graviditeten så vet ikke om jeg skal satse på her eller der vi skal flytte til? Som da ikke er bestemt.....

Hei. Jeg er 27år og bor på lindeberg. Venter nr 2. Har en gutt som blir 3år i januar fra før av. Jeg skal på cafe m idag. Tenkte det ikke kunne spille så stor rolle om jeg bodde i bydel 3 el 7:) Jeg er bare klar for å møte noen andre gravide som er i samme situasjon. Håper det er mange som kommer dit idag:)

Annonse

Hej, jag ska till cafe M idag:) Tycker också att det vore hyggligt att møta så många som møjligt oavsett i vilken stadsdel vi bor i. Kan gott høra mig før om en ny träff ikväll så kanske ännu fler kan komma med till nästa gång...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...