trebarnsmamma? Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Skulle vi ha fått i stand et bim-treff? Så noen hadde arrangert et eget treff for Oslo vest, jeg bor i bydel Sagene - flere som bor i Grünerløkka-Sagene-Torshov-Sinsen-Bjerke-St.Hanshaugen-området omtrent? Var med på bim-treff sist jeg gikk gravid og det var veldig hyggelig
gledermg08 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 hei. jeg er 21 bor på st.haugen. hadde vært veldig hyggelig det:)
mammatilviktoriamednummerto Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hei. 32 år. Termin 16. april. Jeg arrangerer et BIM treff i morgen kl 1730 på Cafe M på Majorstuen. Velkommen skal du være
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg er 27 år, men bor ikke i sentrum...
tessemor Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Det hadde vært kjempe hyggelig med et treff snart. Jeg er 33 år og bor på St.Hanshaugen.
Minervae Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg er 26, men bor heller ikke i sentrum. Nordre Aker her.
trebarnsmamma? Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Ok, ikke meningen å utelukke noen med mitt innlegg altså Vi kunne jo lage i stand et treff for Oslomammaer uavhengig av hvilken bydel man bor i, eller hva? Vi ble til slutt 19 høygravide i min forrige bim-gruppe!!! Selvfølgelig ikke alle man da holder kontakten med etter hvert, men har inntrykk av at de fleste fra den gjengen i hvert fall har et par venninner derfra de fortsatt har kontakt med Veldig hyggelig! Jeg kan dessverre ikke komme på Cafe M i morgen siden jeg ligger med influensa nå, men skulle vi prøve å avtale et nytt Oslotreff ca. to uker frem i tid?
tingeling78 Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Heihei.. 29 år, men bydel nordstrand;)
Kathinka Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Hei! 31 snart 32 som bor i bydel Sagene. Termin 21 april. Er klar for treff etterhvert, venter bare på formen som har vært veldig dårlig siste 2, 5 mnd. Er et veldig slitent menneske for tiden, men håper å komme sterkere tilbake snart! Bra tiltak!!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Bor på Sandaker med førstemann i magen, men jobber mye ugunstig, så vanskelig at det klaffer, men hadde vært fint å møte noen i samme situasjon. Flytter antagelig under graviditeten så vet ikke om jeg skal satse på her eller der vi skal flytte til? Som da ikke er bestemt.....
Annekatrine Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg er 27år og bor på lindeberg. Venter nr 2. Har en gutt som blir 3år i januar fra før av. Jeg skal på cafe m idag. Tenkte det ikke kunne spille så stor rolle om jeg bodde i bydel 3 el 7:) Jeg er bare klar for å møte noen andre gravide som er i samme situasjon. Håper det er mange som kommer dit idag:)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Hei. Jeg er 29 år og har foreløpig termin 16 april. Jeg kan ikke være med i dag- men har lyst siden. Vært mye dårlig og har bekkenløsning så er litt avhengig av dagsformen =) Bor i bydel Grorud
trebarnsmamma? Skrevet 6. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2007 Veldig avhengig av dagsform hos meg også siden jeg er mye dårlig, men håper på å kunne være med når det går med formen Kanskje de som er på Cafe M i kveld avtaler et nytt treff?
me76 Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Hej, jag ska till cafe M idag:) Tycker också att det vore hyggligt att møta så många som møjligt oavsett i vilken stadsdel vi bor i. Kan gott høra mig før om en ny träff ikväll så kanske ännu fler kan komma med till nästa gång...
onsdag Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Hei! Jeg er 29 år og bor på Bislett i bydel St. Hanshaugen. Hadde vært hyggelig å treffe noen som er like langt på vei, jobber mye, men har alltids tid til ett treff!
mammatilviktoriamednummerto Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Nytt BIM treff på Cafe M på tirsdag 20. november kl 1730
Snåta Skrevet 9. november 2007 #17 Skrevet 9. november 2007 Hei Annekatrine, ville bare si at jeg bor på Lindeberg er 33 år, har en sønn på 3 og venter nummer 2 i slutten av April:) Send meg gjerne en melding hvis du vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå