Gå til innhold

Er det noen andre som sliter her... med utenforstående faktorer??

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i snart 2 år og her skjer ingenting.

Har blitt gravid 2 ganger men det gikk til bøvvels, og siden ingenting.

Har fått påvist røde/hvite blodlegemer i sæden til sambo som hindrer de friske cellene i å gjøre jobben sin.

Har time i Haugesund om 10 dager til ny kontroll av spermier (etter antibiotika-kur) og samtale tilfelle prøverør.

Dette har jo sef stresset oss veldig mye i det siste....

På toppen av dette så har jeg en sønn fra tidligere forhold, som har en far som ikke er helt hel i toppen (for å si det mildt)

Han slenger så mye dritt om min nye samboer som min sønn kommer hjem og forteller, "han" er ikke glad i meg "han" bryr seg ikke om meg, hvorfor det? Pappa sier.......

"Det er bare mamma og pappa som er glad i meg".

Faren kjøper gaver til meg til bursdag og jul til flere tusen kroner.

Gutten min er skikkelig lei og sinna når han må til far... plages ganske mye av dette.

Min samvittighet er ødelagt, min sønn spiser lite, har gått ned 1,5 kg. Vil ikke i barnehagen, vil ikke være hos min samboer alene, vil ikke være med besteforeldre (som han hadde et supert forhold til engang)

Jeg jobber 100% stilling, og makter snart ikke mer.

Dårlig samvittighet for min sønn, for jobben, for samboer osv...

Vi skal kanskje gå gjennom prøverør men kroppen min er utslitt, dette kan vel ha mye og si for resultatet?

Jeg har vert i samtale med barnehage, fastlege (henvist til barnepsykolog)

Helse-stasjon og helsesøster (uten sønnen min til stede for å prate)

Skal til familievernskontoret til samtale med x. Han stilte forøvrig ikke opp til megling... det er han pliktig til.

Håper han stiller nå når vi skal.

Helsesøster vil jeg skal sykmelde meg men jeg får dårlig samv pga jobb men må liksom tenke lenger enn det pga fremtidige barn..

Og pga SØNNEN min som står i første rekke...

Alt er så jævli vanskelig og jeg blir så sliten!!!!

Fatter ikke at noen kan bruke barna sine slik!!!!

Og er rådløs og motløs... skal jeg ringe legen i morgen? Skal jeg ikke?

Føler jeg klager og syter og ber om sykmelding men HVA SKAL JEG GJØRE????????

Fortsetter under...

Ja ta og sykemeld deg, kan være godt å få samlet tankene litt og komme seg ovenpå når du skal i gang også med forsøk.. er en påkjenning det også.. ønsker deg bare lykke til og håper alt ordner seg for deg.. klem

Tusen takk for svarene... men så blir jeg sykemeldt i 14 dager... og på`n igjen også nedover til forsøk kanskje og sykmeldt igjen...*sukk*

Men det drar vel mot å krype til korset i morgen...uff, føler meg så simpel.. med tanke på kolleger og sjef osv...

Skjønner deg godt.. har følt sånn jeg også. Men har bare sagt til meg selv at det er ingen som klapper meg på skuldra når jeg er på jobb heller.. er viktig å ta vare på seg selv i en slik situasjon.. klem

Helt sant... er så mye møter og samtaler pga barnefar fra tidligere forhold at hodet er helt fullt... kjører feil når jeg er ute, drømmer fælt på nattene, våkner hele tiden, men sovner på soffa på dagtid... Prøver og prioritere leker og turer med sønnen min når vi har fri men har liksom ikke overskudd til noen ting lenger... og tenker på evt hormon behandling som sikkert kommer til å gå over stokk å stein når jeg starter på den slik som jeg erfatt nå....

Kunnet kvelt den stakkars faren til sønnen min men barn er jo de mest lojale vesener som finnes så han stakaren er trist å lei uten å klare å sette ord på hvorfor.. Et lite barnesinn skal ikke ha det vondt slik, å jeg kan ikke gjøre noe med det.. blir så maktesløs!!

Annonse

Uff, får helt vondt av deg jeg.. nei i morgen sykemelder du deg, får tid til deg selv og din sønn.. få ordnet opp i livet litt. For du må være sterk psykisk for et forsøk.. det vet jeg alt om!

Jeg ønsker deg bare alt godt og håper du snart er tilbake med godt mot og at ting har ordnet seg.. STOR KLEM

Tusen takk tullemor1=)

Ja jeg må vel ringe legen i morgen, men det er sikkert ikke time å få på lenge kan jeg tenke meg..

Skulle gjerne hatt noen dager hjemme med min kjære lille før vi drar og får vite hvordan dette skal foregå...(tenker på flere barn)

Vil gjerne ha anledning til å hvile noen dager, føler jeg ikke har sovet skikkelig på nesten ett år, det er skikkelig travelt og slitsomt..

Og sambo skjenner for jeg ikke har sykmeldt meg allerede, skjønner han også... vi vil jo gjerne atalt skal klaffe, men det koster meg så mye å si jeg er sliten oppi høyt liksom... føler jeg klager...

Men tusen takk atter en gang.... skal nok komme tilbake sterkere bare sønnen min får det bra igjen..

Tar gjerne i mot klemmen=) Og sender en tilbake=)

Du får si at det er hast når du ringer i morgen. Alle leger har gråtimer, dvs ledige timer for akutte saker..

Ja få tid til din kjære og din sønn, det er det viktigste for deg nå og få ting på plass. Slik at du er sterk og klar for å sette igang etter jakten på ny spire. Er redd for at kanskje ikke spiren vil bli der hvis du ikke har det bra.. og det skal du få nå, du trenger bare litt tid for deg selv, slippe mas fra jobb og alt rundt deg, og når alt dette med x og møter er på plass skal du se at dere lykkes og får deres lille spire :o))

For jeg skal krysse alt jeg har for deg og din familie..

Så skal du også se at din sønn får det kjempe fint.. det vet jeg.

Sender over enda en klem jeg hehe har mange serru.... :o))))

Hehe... du er jo så god å så mange fine ord du har da=)

Kunne sikkert løftet en gråstein med tankene dine=) hehe...

Ser frem til en vakker dag når vi har den lille i armene og min er blitt stolt storebror=)

Og er redd for dette selv at den ikke vil klore seg fast for kroppen ikke er i stand til å ta vare på noe!

skal til samtale imorgen allerede med x og regner ikke med vi kommer noen vei... tiden vil vise. Håper vi slipper å dra det noe lenger egentlig!

Kryss alt du så skal jeg gjøre det samme=) Og ringe legen i morgen..=)

klem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...