mina_min:) Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei alle sammen!! Hvem kommer til onsdag egentlig? Kjekt å vite sånn ca hvor mange som kommer!)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg kommer ihvertfall!!! =) Gleder meg masse. *klemme*
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Heisann!! Jeg så ikke at det skulle være treff før i dag,torsdag, jeg.. Ellers så kommer jeg gjerne på treff etterhvert. Foreløpig slokner jeg gjerne på sofaen sånn i 7-8 tia... men satser på litt mer overskudd snart!! Håper dere har det bra jenter! Tenker dere har vokst litt nå! Jeg koser meg veldig hjemme med William. Er litt slitomt med to, men går seg til.. Sees! Hilsen Monica
Aina&Trym Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Hei igjen! Hadde vært veldig koselig å møte dere igjen! Hvis det passer tar jeg meg gjerne en tur neste gang : )) Hverdagen med en liten baby er mye mer kos enn jeg hadde tort å håpe på. Håper alt er bra med dere også! Aina ",)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Åh... Det hadde vært supert om dere hadde blitt med neste gang!! Tenkte å ha det hjemme hos E neste gang også. Onsdag 21. november kl. 19.00. Vi må jo få høre ALT om fødslene deres og de små guttene ) E (mina_min) må nesten sette opp treffet selv, siden hun skal skrive hvor hun bor;o) hehe...
mina_min:) Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Hei hei! Da har jeg endelig klart å sette opp treff igjen! Håper dere kommer alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå