mamma til <3to<3 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 dere som gir ris/havre/soya melk til barna deres.. hvor mye gir dere? Tulla mi er 11 mnd, og jeg lurer på om hun får litt for mye??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 husk at ris-havre-soja melk ikke skal brukes som enæring. de inneholder lite næring. vi bruker ris/havre/soja melk når vi baker kaker, eller lager felles middag. Felles middag vill si hvor min datter som har allergi også kan spise med. men hvis det lages grøt ,velling eller flaske,så brukes nutramigen. og hun får også nutramigen av kopp. når ditt barn blir over 1 år, så kan du enten forsette med å gi nutramigen, eller du kan sørge for at barnet får kalk tabelett og en vitamin pille.
mamma til <3to<3 Skrevet 11. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2007 glemte å si at jeg ammer to ganger om dagen enda... så jeg tror hun får nok næring sånn! Men så får hun tre flasker på 100ml med ris/havre melk... hun er såååå glad i det! Er det for mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå