Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Så jeg håper at disse dumme hormonene mine ordner seg en elelr annen syklus slik at pergoen funker. Ellers skal jeg begynne på crinone om 12 dager. Noen andre som nettopp har startet på pergo?
-Mariposa- Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Hei snuppa. Lykke til med pergoen da. Selv om hormonene er på bærtur så kan det jo hende det var den som hjalp forrige gang? Litt for optimistisk kanskje, men håper i alle fall at den utgjør en forskjell. Hva sier akupunkturdama?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Det som GU forklarte meg var at jeg mest sannsynlig allti vil trenge pergo, men at den hjelper meg ikke så lenge FSH verdien min er over 10. Min er desverre allltid over 10, langt over for å si det sånn. Men hun mente at jeg hadde vert heldig da jeg ble gravid med jenta mi, at FSH hadde godt ned den syklusen, derfor kunne pergo hjelpe meg, å jeg ble gravid. Grunnen til at den gikk ned er nok pga akupunktur dama, men nå håper vi vel egentlig at hun klarer det flere ganger. Uten akupunktur er det ikke noe håp, så vi satser på at hun klarer det. Hun skulle vertfall gjøre sitt beste
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 ca 3-4 ganger i mnd. Noen ganger før eggløsning, og så har jeg behandling noen ganger før jeg får mensen igjen
Veslesnuppa Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Jeg har startet med Pergo idag. Hvordan gikk det med kuren din? Fikk du eggløsning? Er veldig spent om det virker på meg....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har EL fra før av. Jeg har fått det pga dårlig eggkvalitet. problemet er at min FSH verdi må under 10 for at pergotime skal kunne hjelpe meg, så det er nok en minimal kjangs for at jeg lykkes da den er så høy. jeg fikk mensen, så nå er jeg i pause mnd. Du får ha lykke til du vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå