Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei. Hva synes dere om Kamille? Er bare 13 stk som heter det i Norge, men vi synes det er fint. Ellers er Miriam og Ingrid aktuelle navn..
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Tenker bare Kamille-te! Velg Ingrid
Sentralstøvsugeren Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Kamille er en te......Ingrid er pent og klassisk:)
Filippa K Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Kamille-te og bladet Kamille er det som slår meg, Ingrid er pent da. :-)
prebs Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Blir litt for mye kamillete og blad for meg også. Men det har en fin klang. Jeg hadde helt sikkert klart å venne meg til det! Men jeg synes Ingrid er nydelig! Miriam er koselig.
Vannmann35 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Tenker på bladet Kamille, men navnet er fint. Kamilla er også pent.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Kamille er og blir teen og blomsten. Som å kalle ungen Mynte, spør du meg. Ingrid er flott.
Lillebil Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Nei ikke Kamille. Jeg foreslår Ingrid Camilla. Det er veldig pent.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Synes det er ganske fint. Har en tremenning i USA som heter det, men skrevet med C. Synes det ser enda finere ut med C, for med K så minner det meg om bladet Kamille og kamillete. Med C så synes jeg disse assosiasjonene blir litt svakere.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Kamille er jo en urt, så ikke rart det kun er 13 stk. som heter det :-) Både Miriam og Ingrid er nydelige navn!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Det er mange jentenavn som er tatt direkte av planter, bl.a. Linnea og Rose, men Kamille er belastet med teen og bladet, så jeg ville valgt en annen plante å kalle opp barnet mitt etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå