Gå til innhold

hvordan selge vogn?

Anbefalte innlegg

Får ikke solgt kombi vogna mi...

Peg perego primogiro kjøpt ny i november 2006,

har hatt annonse på finn og hengt opp lapper med bilde i nærområdet.

nypris var da 6000 og jeg ville først ha 3000 så jikk jeg ned til 2000,

må jeg virkelig gå mer ned??

trodde ikke det ville være så vanskelig og få solgt ei nesten ny vogn,er ikk mye brukt da vi kjøpte ny før sommeren

har den på soverommet da vi ikke har boder og den sportsvogna vi bruker står i gange....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10821027-hvordan-selge-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har aldri hatt problemer med å få solgt vognene mine. har hatt de annonsert på finn.no og har solgt dem samme dag som annonsen ble satt inn. det jeg ser etter når jeg sniker der inne er hvordan bildene ser ut.. et salgstips er at du tar et bilde av vogna f.eks ved en vegg så det ikke er så mye annet i bakrunnen. ha ryddige forhold rundt bildene. vask vognen og ordne den slik at den ser strøken ut.

Det kommer litt ann på hvor i landet du bor også, tror jeg.... www.zett.no er nok vel så mye brukt på mindre steder pga lokalavisene der. Men signerer rådene fra "anonym" over her - det er viktig at bildene ser ryddige, klare og fine ut. God beskrivelse etc.

Lykke til!!

Jeg tenker også kanskje det har litt med hvilken vogn du forsøker å selge, noen er mer populære enn andre. PP er jo relativt dyre triller, til triller å være (6000, go det var ei trille??), så kanskje det som stopper folk litt. Sikkert ei kjempegod trille, men jeg hadde faktisk nølt endel med å bruke så mye som 2-3000 på ei sånn trille, ihvertfall om den var brukt. Du får bare prøve videre, og de andre gir gode råd; dårlige, mørke og utydelige bilder har ofte vært nok til at jeg har bladd videre.. :) Lykke til! (Skryt maaasse av trilla, om du har vært fornøyd med den selv.Gi alle verdifulle opplysninger du kan tenke deg.)

Ser jo nå det står kombivogn... surrete av meg. Men da er jo kanskje problemet nettopp at denne er lite kjent i kombivognvarianten. De fleste kjenner jo PP nettopp som triller, du så jo meg nå.. :P Hehe. Du får bare gi folk alle grunnene til at nettopp dette er vogna, og gjerne forklar hvorfor du selger den selv, så folk ikke mistenker at du ikke liker den selv. Lykke til igjen, med KOMBIvognsalget! ... ;)

Fant den ikke på finn nå? Så om den ligger der nå er den vanskelig å finne.. Pass på å stave navnet riktig, og presiser gjerne i overskrift at det er kombivogn (så folk ikke tenker trille) og gjerne at den er kjempeflott! ;) Om du selger flere ting, regner jeg med du har bildet av vogna øverst og at vogna er nevnt i overskrifta? best når de er enkle å få øye på.

Annonse

Er nok lettest å selge de mest kjente vognene...

Jeg har kjøpt og solgt simo kombi. Det har stort sett gått unna samme dagen. Dette er vogner som "alle" kjenner, og man behøver liksom ikke reise for å se på den for å vite hvordan den er. Jeg kjenner ikke til den vogna du selger, så for meg hadde det vært naturlig å skippe denne om jeg lette etter en brukt vogn.

Lykke til. Bare prisen blir lav nok får du nok solgt den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...