Gå til innhold

dere som har vært gravide eller er gravide etter forsøk

Anbefalte innlegg

Hvordan kjente dere at dere var gravide? merket dere noen forskjell på vanlig rugetid og rugetid under forsøk? hvor mange forsøk har dere hatt før dere ble gravide? hva er "kjennetegn" for at en kan være gravid? off er en laaang rugetid ;-)

Fortsetter under...

Tillater med å kopiere et innlegg fra Brumm som jeg synes er veldig bra:

"Det tar ca 3-6 dager fra en setter egget inn igjen, til det fester seg. Murringer, stikkinger osv- er desverre ikke symtomer som er reelle. Vi håper alle at det er, men veldig individuelt. Progesterontilskuddet vi tar har masse bivirkninger, som er graviditetssymtomer. Så uansett hvor mye vi analyserer det, hjelper det ikke. Jeg har også stikkinger, mensensmerter, brystsmerter (det har blitt mye bedre). Jeg føler meg gravid, men har jo gjort det før også. Den gangen jeg var gravid, hadde jeg ingen av de symtomene, så alt er så individuelt. Vet det er mange her inne som tror det er unormalt med ingen symtomer, men vi er alle forskjellige og en kan like gjerne være gravid uten symtomer."

Hilsen

Jeg hadde absolutt INGEN symptomer på graviditet, men jammen ble det ei nydelig lita jente:o) Var heldig og slapp unna med kun et forsøk.

De gangene jeg har vært gravid og kjent massse har det gått skeis!?

Lykke til videre!!!

Hei.

Graviditets symptomer kommer mye senere enn disse 14 ruge dagene.

Forsøk i naturlig syklus uten hormoner så hadde jeg INGEN symptomer i de 14 ruge dagene. Symptomer som ømme pupper og murringer og var på høye lyder og sterke lukter, kom senere.

Som ei her skriver så gir endel av hormonene som progesteron samme symptomer som om man skulle være gravid så det kan du ikke gå etter.

Lykke til

Hei hei jojentå,

Kan tenke meg at det ikke er bare bare å være ruger, masse tanker, å så for man beskjed både her og der at man skal leve normalt.

Tenker jeg kommer til å stille akkurat de samme spøsmålene selv

Når skal du teste da? Jobber du eller er du sykemeldt/ferie i rugeperioden?

Lykke til!!

Hei

Eg er sykemeldt denne uka, ettersom eg fortsatt har vondt i magen. Men ønsker å jobbe fra neste uke. Ja er lange dager, men eg er veldig avslappet til det hele. Eg er vel nokså realist her ;-) Eg skal teste 13 nov, så det er over en uke til. tester nok litt før tenker eg, klarer nok ikkje å holde meg hehe. Når starter du? vet du noe? ønsker deg hvertfall masse lykke til... håper vi alle får oppleve hvordan det er å gå svanger med et barn! :-)

Annonse

Hei,

Jeg er "bare" en sprayer på 6.dagen. Blir innsett i uke 49.

Håper jo et blått kryss som julegave i år, men er jo ganske negativ til det hele, men tror det henger igjen ved at vi ikke har klart det på egenhånd, og hvorfor skal vi kalre det nå liksom - men nå har vi fått en ny sjanse, og bør jo bare være kjempeoptimistisk (slik oom de rundt meg er på mine vegne, de er gravide og har unger).

Nei dette ble for negativt. Skal prøve å tenke positivt, men det er så mye lettere å gjøre det på andre sine vegne :-) Var bare denne hjernen og alle tankene som jeg skulle ønske jeg kunne ha skrudd av!!

Lykke til videre med rugingen gojenta, jeg krysser fingrene og heier på deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...