Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har ikke fått til ammingen, og holdt på med å pumpe meg - og gi henne det på flaske de første 10 leveukene hennes. Etterhvert minsket melkeproduksjonen min, og jeg har nå ikke mer melk igjen. Har gradvis gått over til NAN, men nå vil hun ikke ha mat i det hele tatt ! Har prøvd med malt, sukkervann, forskjellinge flasker... HJELP - hun får jo ikke i seg noe ! Krise ! Noen som har opplevd det samme ? Byttet dere MME-type? Gikk dere over til Hipp eller småfolk eller hva ?
Sol + spire Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Jeg byttet til Hipp. Det er en helt annen smak også på denne mmen så du kan jo prøve den å se om den faller i smak. Det gjorde den i hvert´fall her. :-) Jeg har ikke opplevd dette selv så jeg har ikke så mange gode råd. Du bruker ikke smokker med for få hull i da? da kan jo barnet bli litt irritert hvis det ikke kommer nok. Du kan jo prøve 2èr smokkene. Håper du får henne til å drikke. :-) Det løser seg nok.
Matja Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Prøv Hipp, men ikke Småfolk, for den er det nesten umulig å få tak i!! Eller Collett. Ellers kan du prøve det over her, + at pappaen gir mat. Hvor gammel er hun forresten?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Hun er nå drøye 12 uker. Pappa'n har allerede prøvd, like problematisk for han. Har prøvd smokker med 2 hull, sågar vært innom en med 3 hull. Begynner å lure på om hun kan ha vondt i halsen eller noe, selvom hun ikke har feber. Har vært i kontakt med den lokale helsesøstra i dag, men hun hadde ikke så mye lurt å foreslå utover det vi allerede har prøvd. Får komme meg til lege - dersom dette ikke løster seg. For å utelukke at hun er syk, mener jeg....
Matja Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Ja, det er nok lurt, men spiser hun ingenting da? Da hadde det jo kanskje vært lurt å reise til lege omgående... Lykke til iallefall! Aldri kjekt når de ikke vil spise! Ønsker deg en god natt
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Prøv å gi med skje eller med sprøyte. Det kan hjelpe. Så annet merke som flere her sier (småfolk slutter å produsere nå så ikke det). Hvis ikke noe hjelper så må du oppsøke lege, babyen må ha mat.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Har vært hos lege i dag, ingenting feiler jenta mi. Men - det er viktig at sånne små får i seg minst 300 ml pr. døgn med væske, hvis ikke er det fare for dehydrering. Så - jeg har i dag byttet til HIPP, som fungerer bedre. Hun har dermed fått i seg såpass at det ikke lenger er fare for dehydrering. Dersom hun IKKE hadde tatt til seg væske/næring nå, hadde hun blitt lagt inn på sykehuset for å få væske inn i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå