Gå til innhold

Flere enn meg som ikke har klart og slutte å røyke??


ida<3adrian<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sliter jeg også... Jeg prøver å prøver å prøver og hater meg selv mer og mer for hvert trekk.. er ikke ofte jeg røyker men hadde jeg hatt muligheten til det hadde jeg røkt 5 hver dag minst... men nå er litt til å fra... noen uker helt uten og andre uker kan det være 2 per dag.. Jeg liker det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har klart å slutte men de var fordi jeg begynte å kaste opp av røyken.. men jeg ser frem til jeg kan røyke igjen.. klarte ikke slutte av fri vilje og gleder mej til å begynne på igjen..

bedre de synst jeg enn å røyke under svangerskapet...

men hadde jeg ikke begynt å kaste opp så hadde jeg og røyket enda:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer heller ikke slutte, men sier til de fleste at jeg har gjort det.... høres så fælt ut å røyke når en er gravid (og det er det jo også), orker heller ikke kommentarer av andre. På jobben klarte jeg meg uten, så jeg burde jo klare meg ellers også, men det er ikke lett. Røyker vel ca 5 om dagen og kanskje litt mere i helgene... uff uff ufff. sier hele tiden at jeg skal gi meg, for jeg vil gi meg før fødsel og slippe å gå ut å røke når jeg kommer hjem. Det er jo ikke bra når man ammer heller så jeg lever i håpet om at jeg skal klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker mellom 5-10. mer når jeg bare er hjemme enn på jobb for der går det i ett. Fikk beskjed om jm og gynekolog å prøve å ikke overstige antallet i allefall, og det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å slutte å røyke er ikke lett, og det kan heller ikke unnskyldes. MEN, som legen min sa til meg; " Det er bedre at du røyker, enn at du blir et vrak av å ikke røyke". Han mente at dersom røyken kunne hjelpe meg med å stresse ned, så var det det beste. Stress ville skade barnet mer enn selve røyken, og 5 halve til dagen var "greit". Jeg synes selv ikke det er "greit" å røyke, men når hormonene raser som verst, og stresset tar overhånd, da tyr jeg til røyken. trist, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dere vet vel at en røyk er hele 24 timer inni lungene til babyen dere har i magen !!! Huff :( det er ikke bare dere som sliter med å slutte, babyen blir også avhengig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud så glad jeg ble for dette innlegget.gjør ikke samvittigheten bedre,men godt å høre att en ikke er alene.jeg smugrøyker i en alder av 37 år .patetisk jaaaaaaaaaaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Skam dere! Utolig egoistisk av dere! Får dere ikke tilbud om proff hjelp fra jordmor eller lege?

Vet dere lider med dårlig samvittighet,men babyen lider også. Får dårlig vekst etc. Har dere virkelig samvittighet til å forsette?

En skriver ca 20 om dagen. Det er mye. Går det ikke ann å trappe ned en gang?

Er rystet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig noen som vil sitt barn så vondt!!!!!!! Stump røyken, det skulle ikke være vanskelig i det hele tatt når man har ansvar for et lite uskyldig menneske i magen!!!!!!!!!!!

Nulltoleranse i forhold til alkohol og røyking mener nå jeg!!!!!!!!!

Skjerp dere! :(

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt og krangle!! dette var ett inlegg til de som faktisk røyker. det var ikke ett inlegg for folk som skulle rakke ned på de som røyker, jeg er sikker på at dere som ikke røyker har en god del uvaner dere også. Dere som vil krangle kan holde dere til kranglesidene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare bestemte meg for å slutte. Eller rakk vel ikke det heller... Det var plutselig ikke meg det dreide seg om!

 

Fikk gudskjelov ikke sjansen av meg selv til å ta den siste røyken, for da hadde det blitt til : jeg tar én til med det samme jeg står på trappen....

 

Barnefaren er umåtelig stolt av meg!

Lykke til jenter! Håper dere klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare anbefale boka " Endelig ikkerøyker" av Alan Carr. Jeg røykte 30 om dagen da legen lånte ut boka til meg. Den var kjempenyttig, jeg hadde ikke klart å slutte uten den. Nå har jeg ikke lyst på røyk, ikke trøstespiser jeg heller. Glemmer relativt ofte at jeg "en gang i tiden" var storrøyker! (dvs. for 8 mnd. siden) Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...