mammamocc Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har fått innkalling til første time til Adi-pol. Er glad for å ha fått tilbud om å bli med på dette, men vet ikke så mye om det. Noen med erfaring ? Omtrent hvor mange kontroller er det i løpet av svangerskapet ? Og er det flere man skal til, som f.eks lege, jordmor, ernæringsfysiolog etc ?? Takknemlig for svar ! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 hei ! jeg var der for førstegang for en uke siden. jeg snakket både med lege, ærnæringsfysiolog og jordmor. jeg satt igjenn med en fin følelse. tror vi blir tatt godt vare på der oppe. jeg skal gå dit ca en gang i mnd.
jallaba Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Jeg har også fått plass der i dette svangerskapet, har time første gang hos jodmor og ernæringsfysiolog, og uken etter er det ultralyd. og så må jeg ta blodprøver angående kolesterol og glukosebelastningstesten ca på tiden for ultralyd. har hørt av andre som har vært der før at det bli endel turer dit, men tro de nå prøver å ta alt på en dag så man slipper fler turer pga ulik dag for jordmor og ernæringsfysiolog. er litt spent , ja.
Fru... Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg sendte mail til Adipol og spurte om oppfølging, og etter ei uke hadde jeg fått fødeplass og timer til ultralyd og samtale med ernæringsfysiolog og jordmor. Jeg har forventninger til dette og håper jeg får den hjelpen jeg trenger. Jeg er ute etter oppfølging for å ikke gå opp i vekt, men også hjelp til å endre livsstilen min!!! Har dere støtte rundt dere? Jeg har støtte, men kunne godt tenke meg å hatt kontakt med flere som er i lik situasjon som meg, flere som ønsker det? Jeg venter mitt 1. barn og er 33 år. Gleder meg masse til resten av svangerskapet....
tryde Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 hei fru- jeg går også der og er kjempe fornøyd! jeg er 34 og venter mitt første barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå