Gå til innhold

Termin i Juli, noen? :)


soooz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeppda, 13. juli her :):) Håååper bare alt går bra. Hvilke symptomer har du, Håpefull??? Går du også bare rundt og smiler om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult å møte fler :D

Symptomer, tjaa... Murringer, litt uvel enkelte ganger. Også har jeg den forbanna metallsmaken i munnen :\ Greit å vite at det er et symptom asså, men den smaker jo høgg...

 

Hva med deg/dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa, tenk det :)

Etter 2.ivf-forsøk satt den og vi er overlykkelige. Det blir en nydelig jul og en nydelig sommer forhåpentligvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde den derre metallsmaken i går, men har bare mensmurringer når jeg er sulten. har alltid tenkt at en skulle ha så mange symptomer, men jeg har ingen i dag. men de kommer vel med tid og stunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo folk som ikke har noen symptomer i det hele tatt, men fortsatt er gravide, så det skal du nok ikke tenke så my på nei. :-)

 

Det hender murringene er borte en dag, da tenker jeg jo selvfølgelig det værste, men så kommer de igjen.

Høres ut som jeg er fler uker på vei, men DET er jeg jo ikke da ;)

Uansett: Leste at symptomer kommer å går..

Håper vi slipper det værste av kvalme og sånn..

 

Noen som tisser mye?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :D

 

Mhm, jula blir bra i år :) Det er sikkert ja.

Jeg ber litt om å slippe den derre tropevarmen i sommer jeg da. Kanksje ikke sånn ubermoro å gå høygravid i 30 varmegrader :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mensmurringer her også. Kommer litt i rykk og napp. Det gjør vond korsrygg også. Men sålenge jeg vet hva som er årsaken er det helt greit :) Ingen metallsmak eller ekstra god lukt/smak sans ennå... Høres ikke god ut den metallsmaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff.. Ryggen ja :\

Menmen, vi må tåle litt, vi som tross alt er ekte kvinnfolk ;)

Det kan du vær glad for, den er helt grusom. Føler at jeg må drikke vann, eller tygge drops hele tia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge terminkalkulatoren her inne så har jeg termin 8. juli - hvis alt går bra:) Det er så rart å tenke på at jeg er gravid. Vet ikke hvilken klode jeg har vært på, men har liksom gått og tenkte at når jeg fant ut at jeg var gravid, så var jeg kanskje en eller to uker på vei, hehe (er ikke blond, altså). Og så er jeg inne i min sjette uke nå (testet i går og fikk positivt). Det er helt utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del murringer til og fra, og det føles som det bobler og strekker. Ellers merker jeg fint lite foreløbig. Er forberedt på at de verste plagene kan begynne å komme først om en uke eller to.

Misforstå meg rett; jeg tar dem alle med aller største glede! Hvis noen av dere tar meg i å syte, så skal dere få kjefte meg huden full for dette har vi venta så lenge på! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI, moro moro :) :)

Helt enig med deg, jeg også var helt "gone" en periode, og jeg ER blond! (La meg presisere at det er KUN utenpå ;) ;P )

Vi tenker liksom: "det her skjer OSS... Meg og deg... VI skal ha noe så elskverdig som en baby, et barn!" liksom.

 

Akkurat nå føles det som jeg er helt alene om det her,enda jeg ikke er det. Sikert fordi jeg er litt avhengig av råd fra mamma, og hu bor 4 timer unna meg.. Hehe :)

 

Fler som er på tankereise?

Gleder du deg sjara? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har hatt så mange "blonde" spørsmål inne på "bli gravid" at det er utrolig at jeg har fått svar. Visste feks ikke at det kun var et par dager i måneden jeg kunne bli gravid, hehe. Har alltid fått høre at det er krise hvis jeg glemmer å ta p-pillene, men aldri at det krisen er hvis det er timet med når jeg er EL. Jeg og samboeren gleder oss veldig. Han ble veldig glad og rørt da jeg la en liten babybody og graviditetststen i fanget hans i går. Det klaffet etter kun 2pp, noe jeg ikke hadde forventet. Spesielt siden syklusen aldri egentlig rakk å bli stabil. Jeg og samboeren har kun vært sammen i et år sanrt (8. januar), men det føles så rett likevel - så graviditeten er planlagt. Vi fikk verdens vakreste nevø 16. mai, söm vi har passet en gang i uken fra han var 1 måned - så vi har fåt trent litt. Er så deilig og betrygende å se at samboeren er så gald i barn han og, samt at han er så flink. Jeg kommer ikke til å være bekymret overhode for å la barnet være alene med ham. Jeg studerer nemlig ved siden av full jobb og ønsker ikke å avbryte studiene (deltid da). Vi tenker derfor at samboeren tar ut pappaperm neste høst, sånn at jeg får gjennomført prakisen min, og så kan jeg ta resten etter det - noe jeg aldri hadde gått med på hadde det ikke vært for hvor flink samboeren min er.

 

Gleder du deg håpefull85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner noe til å være trøttere enn vanlig?? og hva med kvalme? Krysse fingrene for at vi slipper noe særlig av sistnevnte iallefall...pyton!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du ekke alene om det. Det erikke lenge siden jeg fikk vite at det kun er et par dager i mnd det kan gå.. ;)

Og det m p pilla, den har jeg glemt mange mange ganger, men aldri skjedd noe, sånn at det trodde jeg ikke no på, når folk sa det var krise... :P

 

Men uansett, gratulerer så mye, koseli å lese at dere gleder dere masse :)

Høres jo ikk dumt ut det, hva studerer du?

 

ja jeg begynner å glede meg, men det er fortsatt uvirkelig, det er jo MEG liksom! Av en eller annen grunn var jeg nesten 100% sikker på at det aldri kunne skje meg i det hele tatt.

Dessuten, jeg føler at det er noe i magen min jeg må ta vare på liksom, føler at det er noe der. Det følte jeg også FØR jeg tok CB testen.

 

Når bør jeg kontakte lege ? Så fort som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word, trøttere enn vanlig. Greit nok, jeg kan sovne hvor som helst når som helst, (nesten), men nå er det helt ute av sporet. Sitter å gjesper konstant :P Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh...tror ikke jeg har merket noe særlig trøtthet ennå, men det kommer nok :) Tenkte jeg skulle prøve trene litt til uka og se om kanskje det funker på energien... selvom det anbefales å trene som før føles det bare litt ekkelt akkurat nå. Iallefall morsomt å dele symptomer med noen som har termin likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanksje det hjelper! :)

det er jo bare å ta det litt mer med ro enn vanlig kanksje? hff nei jeg vet ikke.. Kan ikke så mye om det her jeg asså. Skal ikke si ting jeg ikke har peil på. ;)

 

ja, det sant, moro å dele erfaringer og synspunkter!

Krysser fingrene for at alt går bra med alle, og at vi kanksje til og med sees på samme sykehus noen av oss. hvem vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg, håpefull85, hehe. Jeg er utdannet journalist, men jobber nå som faglærer på vgs - så studerer praktisk-pedagogikk på deltid (årsstudium over to år) sånn at jeg også får den utdannelsen. Det skal jeg klare selv om jeg tar meg av knøttet mitt. Jeg har også alltid hatt så høyt tempo, at det skal jeg klare fint. Da innebærer det også et lønnshopp når jeg er tilbake etter permisjon, så det er også motivasjon for meg til å fullføre og ikke utsette studiene. Aberet er altså praksisen neste høst, men det er kun 25 timer med veileder i min egen klasse (de 25 timene kan også være evaluering, planlegging, osv - altså ikke kun ren undervisning i klasserommet), så tror jeg skal klare å få dette unna relativt raskt.

 

Er du i jobb eller studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 13 juli =)

Og er kjempe trøtt. Var sånn jeg egentlig merket at jeg var gravid. Har sovnet på sofan så mange ganger nå i løpet av den siste uka.

Ellers føler jeg meg litt "hoven" på en måte, og kjenner det stikker i brystene mine.

Artig at så mange har den 13 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...