Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har blitt flink til å knipe og har merket stor forskjell. Jeg ble sydd etter å ha revnet veldig mye og først etter et par år startet jeg med knipeøvelser. Jeg har alltid hatt gode knipemuskler, men nå merker jeg og mannen min enorm forbedring. Jeg kan bestemme meg for å knipe når jeg kjører bil, da velger jeg en lengre strekning og knipingen skal være så hard at jeg blir rød i toppen. Så forlenger jeg om jeg greier for hver gang jeg kjører akkurat den strekningen. Eller jeg skal gjøre noe på jobb, så bestemmer jeg meg for at i 2 minutter skal jeg prøve å knipe så sterkt jeg kan. Det er en utfordring, men det funker. Hver dag og harde knipeøvelser. Trenger ikke være mer enn ti minutter totalt i løpet av dagen, men det må utføres så hardt som mulig. Resultatene er fantastiske! Anbefales.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Greier ikke knipe sammen hånda så jeg blir rød i toppen en gang jeg...?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Neivel. JEG greier også å knipe der nede!! :-) takk og lov.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Takk for "puffet bak"! Det er nå 2.5 år siden jeg fødte, og jeg har vært veeeldig dårlig med knipinga. Men nå har jeg tatt fram mine (veldig lite brukte....) smartballs, og kniper ellers ivei, nå og da ellers. Her skal det bli trangt! He, he....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 hei,hvor får man kjøpt sånne smartballs på nettet?som ikke er så dyre?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Hvordan bruker dere disse vaginakulene? Jeg har kjøpt meg nå nettopp, men skjønner ikke helt.. Jeg har tatt en kule oppi, og da skal man jo måtte knipe for å holde de på plass. Men jeg kniper ikke i det hele tatt, og de detter ikke ut.. Men den ligger helt nede i åpningen, har ikke sjans til å holde den fast lengre opp i skjeden.. Hvordan brukes disse kulene?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 En til her som lurer litt, så jeg dytter opp!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 De skal helt opp, skal ikke ligge helt nede. Hvis du klarer å holde de på plass, prøv tyngre kule. Hvis det ikke er noe problem i det hele tatt, har du vel gode muskler da. Men du kan gjøre knipeøvelser uten kulene, selv om musklene er bra..... Tror du at det kan være derfor, at du har ganske OK muskler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå