Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Er utrolig utålmodig og det er samboer å... Gleeeeeder meg, me må si de siste dagene her går veeeeldig sakte.
Jinta84 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Utålmodig ja, det kan man trygt si. Jeg har termin den 20 og kunne vel egentlig tenke meg å føde i dag.... he he lei nå.
Gunda Gråtass Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 har igjen 13 dager til termin, og JA, jeg begynner å bli utålmodig... Gleder meg til å få det overstått (fødselen), og bli lettere i kroppen! Synes det er ganske tungt og trasig for tida!!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Jeg og venter og venter.....! Har termin 11., men er veldig klar for at han skal komme ut nå altså! Tiden går veldig seint nå ja.... Men snart er det vår tur...!
babypoh Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 har termin om 14 dager, men føler meg veldig klar for å få de overstått no.
kosklump fødeklar! Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg har 5 dager til termin, og er VELDIG klar for å føde!! Håper virkelig jeg slipper å gå så lenge over termin...Gleder meg sånn til å treffe han:)
drmjenter Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg venter den 29.- med forbehold om at det stemmer.. Er sprekkferdig og klar for at babyen skal komme. Har mange falske lure kynnere/rier- tror hele tiden at NÅ starter det.. men neida.... Lykke til dere!!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Jeg venter og venter og venter... Kjenner jeg er blitt mer sårbar og irritabel de siste dagene også. Tar lett til tårene og greier.. Kanskje det ligger i bunnen at jeg vet at det kan skje når som helst nå..? Kjenner etter signaler hele tida når jeg ikke gjør husarbeid og sliter meg fullstendig ut, da. Er blitt en redebygger av rang - det skal være sikkert, men nå er jeg lei!!! Nå må hun komme snart!
Belle&Mini Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Venter og venter... Har masse lure rier og kynnere og tror ofte at nå skjer det noe...meeen nei da ) Vi er veldig utolmodige her nå !! Magen er diger og jeg er lei...
Amanda- Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 har termin om 2 dager... er så lei at jeg tror nesten jeg begynner og bli små paranoid... tror at det er begynnt hele tiden omtrent.. hehe =P
utrolig 2007 Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 Her ventes og ventes det også, er ganske utålomodig nå, har gått med murringer og sterke kynnere i flere uker........ så nå er jeg lei, ønsker meg egentlig bare mer vondt.......slik at det setter seg ordentlig i gang ikke bare dette lureriet som gir seg etter 3-4 timer. Blir så sinnsykt sliten..
MilleFeu Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Rommet står klart, bilstolen er klar, vognen er klar, bagen er klar, sengen er redd opp. Hun har klær, hun har tepper, hun har lammeskinnspose, hun har bamser. MEN VI HAR IKKE HENNE!!! Termin 13. november. Har hele tiden håper hun skulle komme tidlig, men det ser ut som om jeg må gå hele løpet ut nå. Sukk. Samtidig så er det fint at jeg som gruet sånn for å føde, nå blåser jeg i det - få ungen ut uansett liksom!
is_rose *overtid* Skrevet 4. november 2007 #13 Skrevet 4. november 2007 Har termin 11.november, alt er klart. Kjenner på hver minste tegn til litt vondt og håper det er begynnelsen på noe, men blir skuffet hver gang. Lille gutten vår, vi venter på deg.
Trille me en liten en i magen Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Hei! 14 dager til termin her. Kjenner at det blir tyngere og tyngere for hver dag. Men, har fortsatt mye som er ugjort og skal bruke dagene som kommer til å puzle litt med det..... Stå på alle sammen, den som venter, venter på noe godt!!
lills og Sondre Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Venter her også. Termin 14 nov. Nærmer seg med stormskritt! Det er slitsomt å gå å kjenne etter fødetegn hele tiden.. Kanskje nå, eller nå? Men han kommer når han er klar.. =) Blir moro. Slo meg kraftig i lilletåa i går, fikk store smerter, men da tenkte jeg "dette er vel egentlig ingenting i forhold til fødsel....?" Hehe.. Har forresten litt noia pga at vi ikke har alle saker i hus enda.. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Hadde termin den 2. nov, men enda ingen tegn på fødsel:S men slipper å vente stort lenger, er sagt at om bebisen ikke er født innen tirsdag, blir fødselen satt i gang. Han er 32% over gjennomsnittet, godt å vell 4500g på tirsdag! Veeeeeldig lei nå!
skunkenblomst Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 Går også og venter. Termin den 7. nov. Har hele tiden trodd bebisen skulle komme før tiden, men det ser ikke slik ut. Ingen spesielle tegn til at noe skal skje i nærmeste fremtid heller. Har hatt mye kynnere siden uke 22 og det har ikke endret seg. Har fått melk i puppene da men de er skikkelig såre allerede, så jeg gruer meg litt til ammingen..
Frk. Lykke Skrevet 5. november 2007 #18 Skrevet 5. november 2007 Den 19.november kommer prinsen med ks på ullevål. Det er i dag to uker igjen.. klarer nesten ikke vente, er så spent. 14 dager er lenge.... føles som en evighet....
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 5. november 2007 #19 Skrevet 5. november 2007 jeg har 22 dager igjen til termin og venter og venter. VIl bare ha beibisen ut nå hehe:) Skikkelig skikkelig lei, og gleder meg til å få vesle i armene og kunne ta på meg sokker og sko igjen selv:) hihi
vero:o) Skrevet 5. november 2007 #20 Skrevet 5. november 2007 termin i måren samboer har venta i minst 2 uker ikke jeg da,,sa han ikke skulle det..for vet jeg går over termin... har ingen tein til at det skal sje noe enda heller...kommer sikkert pluttselig tror jeg..tar det med ro
mamman til vakre maria Skrevet 5. november 2007 #21 Skrevet 5. november 2007 Ja gratulerer så mye til alle nybakte mødre og fedre.. Har 5 laange dager igjen pluss at jeg har forberedt meg på overtid. Alt er klart og det er jeg også..Holder fortsatt på å rydder,vasker og stryker for å få dagene til å gå...har ikke pakket bagen ennå for jeg vet ikke om jeg orker å gå å se på den også skjer det ingen ting...
hallita Skrevet 5. november 2007 #22 Skrevet 5. november 2007 gratulere til alle som er ferdi med fødsel.. misunner dere veldi... har 9 dager igjen til UL termin men både eg, mor og jordmor tror babyen skal komme litt før.. føler meg som en udettonert bombe som kan gå av ka tid som helst...
Liv.J. Skrevet 5. november 2007 #23 Skrevet 5. november 2007 Stilli! Skal under kniven samme dagen vi to da Fikk time i dag til keisersnitt den 16 Så nå gleder jeg meg som en unge
Selo Skrevet 5. november 2007 #24 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk.... Må si jeg koser meg veldig som mamma. Gled dere jenter....
emfa Skrevet 5. november 2007 #25 Skrevet 5. november 2007 Utolmodig er vel bare fornavnet, har ventet lenge nok nå syns vi. Har termin den 13 nov,men håper på fødsel nå snart. Storebror kom 12 dager før term så jeg håper hver dag på å få alt overstått nå. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå