Gå til innhold

blødning ved sa? noen??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal en ta kontakt ved legen/sykehuset angående hvor lenge en blør? jeg har blødd i to uker, men de siste 4 dagene er det bare mørkt, men en del..det avtar liksom ikke..og leser inne her at ca 10-12 dager skal man blø osv..noen som vet når en skal kontakte legen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

tror det er veldig indivduelt hvor lenge man blør... Kommer vel an på om man har noe rester igjen, eller om alt kom ut med en gang også. Jeg har blødd friskt blod i 9 dager nå, samt at jeg hadde brun utflod i 6 dager før det.. ser ikke ut som det gir seg med det første til meg heller. Jeg var på UL både på tirsdag og torsdag, og ble innlagt på sykehus på torsdag pga veldig store smerter (de trodde det var svangerskap utenfor livmoren) men ble friskmeldt på fredag selv om jeg fortsatt blør en hel del.. Har hørt enkelte som har blødd i flere uker, selv om dette ikke er vanlig. Så jeg tror det er veldig individuelt. Hvis du er usikker kan du jo ta en telefon til legen din, og høre hva han eller hun sier. Håper det går bra med deg!

Skrevet

Jeg fikk utskrapning og blødde litt i to uker etter det. Og det var visst normalt.

Skrevet

Tror det er helr forskjellig, jeg blødde bare i to dager, men fikk beskjed på sykehuset at det kunne vare i opp til 2 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...