Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjellhamar er kanskje lenger unna enn du hadde tenkt, men i alle fall har jeg en ledig plass. Har jobbet som dagmamma i mange år og har gode referanser. Gode utemuligheter. Har for tiden en gutt som blir 2 år i januar. Send en mail til [email protected] hvis du er interessert.

hei. Jeg er dagmamma og jeg bor på skjetten. det er jo bare 5 min. med bil fra lillestrøm. jeg passer andre barn som er på samme alder som god gutten din. har været dagmamma i 4 år og trives veldig med dette. vi er mye ut med andre dagmammar rundt om kring på skjetten. mange fine lekeplasser. har også gode referanser. har ledig plass evt. omgående eller fra 1 des. ta kontakt med meg på tlf. hvis dette høres interessant ut. har åpningstid fra kl 07.00 - 17.00. hver dag.

treffes på tlf. 41 00 74 19 hele dagen.

med vennlig hilsen

christin

hei:) vi har ledig plass på fjellhamar dersom det er av interesse.. vi har pr idag 3 barn, og en på vei som begynner i desember. gode inne og utemuligheter ettersom vi benytter oss av parklokale. gode referanser. blei du litt nysgjerrig kan du jo ringe 40499828, så får du mer info:)

Hei! Jeg er en dagmamma på 39 år,har egne barn i alderen 5,15 og 19 år.Har ledig plass til godgutten din.Vi er ute hele dagen i en barnepark på Strømmen,her er det mange barn i alderen 1-5 år.Her leker og koser vi oss.Jeg har bra referanser.Ring meg for en hyggelig prat hvis du har lyst.Mvh Gry Larsen.46923718.eller mail meg:[email protected].(Jeg er ledig omgående:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...