6des Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Jeg har vært supernøye hele graviditeten i forhold til kostholdet. I går kveld stekte vi biff til middag, og jeg sjekket etter steketiden i pannen (over 10 min) at biffen var gjennomstekt. Da jeg hadde spist nesten hele biffen, så jeg helt på slutten at litt av enden var rosa. Er superbekymra nå, både for listeria og toxo. Noen som har undersøkt litt rundt farene ved å spise evt. medium biff her? Er i uke 36. Er et en fordel at jeg har kommet så langt i tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 er VELDIG liten sjans for å få noe sånt av kjøtt i norge.... ikke bekymre deg... det går nok veldig bra... spiste medium biff selv på fredag.....
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Så lenge hygienen på kjøkkenet er bra er det svært liten kjangs å bli syk av medium stekt biff i norge. Er vel helst i "sydenland" man bør passe på. Har spist biff som var stekt mindre enn medium og jeg er helt frisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå