leatroll Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hva sa legene til dere jenter om sex etter en MA? altså en medikamentell for å få ut restene som satt igjen, jeg slapp utskrapning. Jeg tenker på sex for kosen sin skyld, ikke forsøk på ny graviditet...Har så veldig lyst på mannen min skjønner dere...Det jeg lurer på er om det er greit når blødningene har gitt seg? Jeg må vel ikke vente til første mens er over? Usikker på dette og lurer på hva dere har fått av informasjon om det....Ellers føler jeg med alle som er her inne.. MIstet i uke 10, første gang gravid, synes det er sårt og trist selv om jeg vet det sikkert går flere tog..
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 stå på, kjære du! Så lenge du er mentalt klar til å ha sex, samt at du har sluttet å blø er det nok ingen ting i veien med at du kan kose deg med mannen din! :-) Det legene anbefaler er å vente med å prøve å bli gravid til du har hatt en menstruasjon. Jeg for min del begynte å ha sex så snart jeg var klar for det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå