vipsen*en av hver* Skrevet 4. november 2007 #1 Del Skrevet 4. november 2007 None andre? er så herlig å kjenne den lille hver dag.. av og til når jeg har lagt meg ned og trykker litt på livmoren får jeg respons.. kjempeherlig.. Stakars samboeren som ikke får oppleve det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. november 2007 #2 Del Skrevet 4. november 2007 hehe...Daglig kontakt her og ja=o) Men det var noen dager her nå at jeg ikke fikk respons. Utrolig hvor rar man blir da...Men etter det har det vært full action i magen..Ikke lenge til det blir synlig utenpå... Sambo kjente litt her en dag, men han hadde heller trodd at det var magen (tarmene) som rumla...hahaha....Morsom han tror han er...=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilma<3 Skrevet 4. november 2007 #3 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg og;) Men er overrasket over hvor kraftige sparkene er innimellom, nesten vondt jo! Kan ikke huske d var sånn forrige sv.skap...(er 21uker i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magj Skrevet 5. november 2007 #4 Del Skrevet 5. november 2007 Også uke 21. Kjente akkurat bevegelse på utsida for første gang. Har kjent innvendig ei stund, men det har vært sparsomt pga morkake som ligger på framveggen. Trudde jeg skulle kjenne det tidlig da det er 4. sv.sk, men der blei jeg skuffa. Men får litt mer graviditetsfølelse nå når det rører seg der inne hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mita~ Skrevet 6. november 2007 #5 Del Skrevet 6. november 2007 kjenner ham daglig jeg og =o) Sambo ligger med hodet inntil magen hver kveld for å kjenne noen dult han og! Hærlig hærlig hærlig !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå