vipsen*en av hver* Skrevet 4. november 2007 #1 Del Skrevet 4. november 2007 Hei.. noen av dere som er på facebook. Jeg er.. kunne vi kanskje lage en gruppe der vist noen vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samariel Skrevet 4. november 2007 #2 Del Skrevet 4. november 2007 hei d e en gruppe for vårbabyer 2008 på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majatv Skrevet 4. november 2007 #3 Del Skrevet 4. november 2007 Finner ikke den gruppa jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samariel Skrevet 4. november 2007 #4 Del Skrevet 4. november 2007 kommer ikkje in på facebook akurat nå, skal sjekke etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samariel Skrevet 4. november 2007 #5 Del Skrevet 4. november 2007 den heter vårbaby 2008, tror du finner den under familie, vet ellers ikkje kordan æ kan forklare d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miaria. Skrevet 4. november 2007 #6 Del Skrevet 4. november 2007 termin i mars 2008 Dette er en gruppe jeg har vært medlem av en stund iallefall..vi er ikke så mange, så kan godt bli fler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 4. november 2007 Har lagt meg inn på gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 6. november 2007 #8 Del Skrevet 6. november 2007 Hei, har og lagt meg inn, og sendt invitasjon til 3 veninner som også skal ha til våren!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor.monsen Skrevet 6. november 2007 #9 Del Skrevet 6. november 2007 Thomas og jeg har meldt oss inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå