Gå til innhold

alle dere som har gått på ketolysekur


candyland

Anbefalte innlegg

Hva kjøpte dere av ting og tang fra nettsiden som dere har hatt stor nytte av og ikke? Og Hvordan ser en typisk matdag ut?

 

Har prøvd å slanke meg over ett år nå uten resultat. Har gått ned 3 kg etter 3 mnd med reductil eneste.... Skal ned 20 kg til, så her må noe mer effektivt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte varer fra ketolyse.no, og oppskrifter finner jeg på lavkarbo. Har nettopp spist deilige vafler, smakte som vanlige :) Savner brød da, og i helga har det vært samlinger, hvor de andre gomlet middag og kaker, mens jeg holdt meg til mine varer. Har holdt på 1,5 uke nå, og har tatt av 5 kg. Vet at mye er vann, og at det blir tøffere utover. Bestilte også noen varer her http://www.dialife.dk/ som jeg hentet ut i går. Tror det blir pasta i morgen, bestilt herfra, for det savner jeg :) Ellers så må en handle litt på helsekost. Litt dyrere, men forhåpentligvis verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk matdag glemte jeg... I dag spiste jeg et "polarbrød", oppskrift på lavkarbo. Middag ble indrefilet av svin, med blomkål og litt gulrot, og kjempelite saus. Dessert måtte jeg hoppe over, selv om det var molte. Var på middag til svigers, og siden hun nok hadde sukret molten, så måtte jeg stå over, til tross for at molte er nesten den eneste bæra vi kan spise. SÅ vafler til kvelds. Utfordringen, føler jeg, er å variere i hverdagen, er litt lei av egg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...