Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Har et spørsmål som kanskje kan være litt snodig.....hadde bakteriell brystbetennelse for noen uker siden, og fikk Diclocil fra legen min. På samme tid slet jeg med soppinfeksjoner, så jeg smurte regelmessig med canesten. Etter dette fikk jeg store problemer med underlivet! Urinveisinfeksjon, samt en følelse av at medisinen jeg da fikk ikke hjalp noe særlig. Svien kom for fullt for noen dager siden, men jeg testet negativt på urinprøver. Dro til Olafiaklinikken og testet meg for alle mulige bakterier i underlivet, og fikk vite at det var en rekke bakterier der som måtte sendes til dyrkning -samt at jeg hadde bakteriell vaginose. Venter på svar derfra enda, og mistanken om utroskap fra min manns side setter forholdet på prøve. Han blånekter, og mener at jeg ble smittet av bakteriene fra brystbetennelsen. Fikk først flagyl mot vaginosen -men det hjalp ikke så mye, så da dro jeg rett og slett til en privat klinikk -og sa at jeg mistenkte kjønnssykdom. Fikk Azitromax -og nå er all smerte og ubehag borte!! Spørsmålet er: Kan Azitromax ta knekken på bakterier fra brystbetennelse? Det kan jo ha vært smitte fra dynetrekk, håndklær osv selv om det kurerte selve brystbetennelsen da jeg slet med det? Skal ta opp dette med legen min til uka, men er så full av spørsmål nå -så jeg tenkte noen andre hadde noen svar i mellomtiden.
trollet66 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Usikker på om brystbennelse bakterier smitter vi håndklær etc, men soppsporer gjør. Får du sopp(trøske) på puppene, skal alt som kommer i kontakt med pupper, som bh, sengetøy hånklær etc, vaskes på minst 60grader hver dag.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå