Gå til innhold

Kan dette gå bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er nå 6+2 på vei med tredjemann. I de to foregående svangerskap har alt vært helt ukomplisert og uten blødninger. For fire dager siden begynte det med litt lysrosa utflod, som senere har blitt brun. I går kveld kom det litt friskt rødt blod, med litt levret blod (seigt som EL-slim). Kunne kjennes ut som mormunnen var litt åpnet (og det er jo ikke noe godt tegn). Det har liksom ikke kommet mengder med blod, det hele foregår liksom oppe ved mormunnen. Jeg lå med bind i natt og her var det bare en liten stripe å ense i morges, men friskt blod ble skyllet ut med urinen når jeg tisset i morges. Mange detaljer her:-). Det er altså ikke mengder og heller ingen nevneverdige smerter.

Kan noen berolige meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gikk gravid med andremann fikk jeg en kraftig blødning da jeg var ca 7 uker på vei.

Jeg var på kino med ei venninde da jge plutselig kjente at det bare raaaant.... Jeg ble drit flau, trodde faktisk at jeg tissa på meg! hehe.. Hadde heldigvis svart bukse på meg.

Gikk på toalettet og så at bena mine var røøøød! :( Det var MYE!

Gikk til legevakten og fikk beskjed om å reise hjem å legge meg ned.

Når jeg var rundt 9 uker på vei fikk jeg UL, der legen sa dte var en blodansamling i meg og jeg ble 100% sykemeldt for truende abort.

Ca 12-13 uker på vei så blødde jeg MASSE igjen.

Denne gangen sti jeg i dusjen og kjente det stakk i magen. Så fossa det blod ut.

Ringte til legen og sa at jeg trodde jeg fikk SA.

Kom ned på ul, men lillemann koste seg i magen min :) hehe...

Når jeg kom til den vanlige ul på sykehuset rundt uke 18 kunne dem se en liten blodansamling enda i meg, men dette var ikke noe farlig.

Så for meg gikk dette kjempe fint, og jeg blødde som sagt MYE!

Ta kontakt med legen din og hør hva han/hun mener. Kan hende du blir sykemeldt og får beskjed om å gjøre minst mulig.

Men det er visst ganske normalt med småblødninger i sv.skapet :)

Jeg tror det går helt fint :) Masse lykke til!

Skrevet

Ta deg en tur til legen. Jeg mistet i uke 6 sist gang jeg var gravid og jeg blødde ikke mye. Var på ul og da var det helt tomt i livmora. Mange har blødninger uten at det er noe galt, så det trenger ikke være sa.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...