Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er litt høyt oppe fortiden!! Han har jo klart det enda en gang!!! Attpåklatten er i annmarsj og han er rimelig stolt av at han fremdeles leverer varene:)

Siden vi "kan" gutter er han overbevist om at det er det vi må få nå også...vil ikke vere bra å prøve på noe helt nytt mener han!!!

Jeg hadde akkuratt tatt testen og hurra vi var gravid!!! Det var jo planlagt og vi gledet oss, men mannen ble litt tatt på senga likavell. Så fort det gikk da, bare to mnd...vi hadde jo bare hatt sex, iallefall ikke mer enn 7 ganger!! Han ser på meg, så tar han et par raske skritt mot meg, løfter meg opp og svinger meg rundt..hurra!! Han var kjæmpeglad!! Vi var midt i oppussingen av kjøkkenet og jeg hadde jo hjelpt til med det jeg kunne.., men så var det stopp!! Mannen plasserte meg i sofaen, jeg skulle ikke jobbe!! Huff, stakkars mannen stresset villt...jeg fikk ikke lov å løfte el flytte på noe! Jeg får ikke bære handleposer, de stakkars kattene våre blir kjeppjage med en gang de nærmer seg mor..! Hver gang jeg skal gjøre noe, legge sammen klær, skifte på sengene, el bare ta ut av oppvaskemaskinen så er han der! Jeg kan ta det, vær forsiktig, la meg hjelpe!!! Jeg har prøvd å forklare mannen at han har tatt det litt for langt, men det vil han ikke høre på...(han var sånn som dette for 7 år siden også, med forige...da nektet han meg å vaske fiskebollen:)

I går kom han hjem med en pose full av vitaminer...,tror jeg vil få overdose om jeg tar en av alle... Han gleder seg veldig til å bli pappa igjenn....,

men jeg gleder meg litt til han reiser i sjøen snart:) hehe, da skal jeg slå meg løs gitt...på handletur og med husarbeid:)

Han engster seg forresten veldig for ul, er redd de skal si noe sånn som "ja, begge to.." eller "alle tre er jenter" eller "de to er gutt, og de andre er..."

Flere som har litt sånne betutta menn rundt beina?

Ha en superduper søndag jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...mannen min er stikk motsatt han! Mener at jeg innbiller meg symptomer og spiller ekstra gravid så han må varte meg opp, så her er det ikke noe ekstra! Skal sies at vi har mistet to ganger før da, så han tør nok ikke helt å tro på at dette skal gå bra.

Men gratulerer til deg, både med ny graviditet og med valg av mann ;)

Skrevet

Hehehe, høres ut som mannen min...:-)

Han gjør alt, har ikke gjort noe annet enn å lage litt enkel middag siden vi testet positivt:-) Han sender meg i seng med en gang han ser en liten jesp, for da må jeg hvile, er jeg jo trossalt gravid...All klesvask og husvask tar han seg av, og til og med "skyver meg opp trappa" hvis jeg er slapp og han ser det....

Kan bli litt mye, men hvis jeg mister igjen, er jeg iallefall sikker på at jeg ikke kunne gjort så mye for å forhindre det....hehe:-) Gode mannen min....

Skrevet

Så heldige dere to over er, da... Det tok liitt tid før min sambo skjønte at det dreide seg om symptomer, og ikke latskap. Han skjønte bare ikke hvorfor jeg sluntret unna pliktene mine etter jobb hele tiden. Det tok litt tid, men han skjønner litt mer nå, jeg måtte bare hjelpe ham litt til å forstå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...