Lille Filur Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Pleier som regel å bruke den grønn zaloen vi, men hadde en blå en jeg måtte bruke opp. Fy for en lukt! Og så kjøpte jeg en flaske sun light..mmm minner meg om bestemor=)) Hva bruker dere? hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 bytter litt på,nå har vi sun light fordi den er billigere..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 grønn zalo.. jeg trodde den blå var tatt av markedet jeg, var jo så mye snakk om den..
Lille Filur Skrevet 4. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg er ikke helt sikker. Jeg hadde en flaske i skapet jeg måtte bruke opp, men den er sikkert ikke sunn å bruke..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 Jeg lyver visst.. Vi bruker neutral sier mannen.. men moren min bruker grønn zalo. (har vært her hos moren min i tre uker nå siden vi driver og totalrenoverer badet).
Gjest Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Bytter på, en Zalo, en Sun ligh og en Zalo antibakteriell etter hverandre. Da rekker ikke bakteriene å bli motstandsdyktige.
camilla^ Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Zalo, gamle minner igrunn. Samme grunn til at jeg må vaske gulvene med grønnsåpe.
Trollemor og snuppa! Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Min favoritt er Zalo, Sunlight er ikke så god på å fjerne fett... Synes oppvasken blir renere av zalo.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå