Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg oppdatert lister både her og på assistert i flere mnd men det skjer jo aldri at jeg kan skrive noe på mitt eget nick. Der står alt på stedet hvil og det er KJEMPE FRUSTRERENDE!!!!!!!!!!!! Jeg er så lei av å vente på nytt forsøk og at denne drittleiligheten skal bli solgt. Jeg tror jeg må ønske meg sprøyter i julegave, he he.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg syns du er flink å holde motet oppe her inne, alltid så støttende mot oss. Takk: ) skjønner godt at du er frustrert, livet blir på hold i denne vente perioden. Jeg må selv vente med neste forsøk da jeg skal på hystoskopi til ullevåll om to uker, typisk at det alltid må være noe. Hvorfor kan ikke ting være lett for de som har så lyst på barn og har noe å tilby dem (blir så sur når jeg høre om folk som bare blir gravid og egentlig ikke vil ha barn) I denne vente tiden kan man ikke planlegge langt frem i tid heller.

Ser bedre ut på bolig markedet(for selger) nå fremover, så får håpe noen trår til å kjøper.

Vet du noe mer om hva man kan trekke av skatten på medisin kjøpt i norge? Var en "anonym" som skrev at man kan få en viss sum trukket av. Det kan hjelpe litt. : )

Stor klem på en søndag. Vet du når du kan ta neste forsøk?

Skrevet

Tror nok ikke vi får trukket noe som helst. Inne på ønskebarn (tror det var der) så var det noen som hadde sendt inn papirer og alle bortsett fra en hadde fått avslag. Hun som hadde fått igjen penger hadde en eller annen sykdom og det var nok derfor hun fikk igjen. Hjelper nok ikke å komme trekkene med mine tette eggledere og manglende mann.

Håper det kan løsne litt på boligmarkede for nå er jeg LEI. Denne helgen har jeg ikke hatt visningen og det har vært så deilig å ikke vaske og rydde og styre for en gangs skyld. Neste helg er det påan igjen for xx gang.

Blir nok ikke noe forsøk før 2008.

Skrevet

PS Ser du er fra Oslo. Det betyr obligatorisk oppmøte på neste singeltreff.

Skrevet

Ja, gjerne det. Så dere har hatt treff nettopp. Jeg tok en pause fra disse sidene en stund, derfor har jeg ikke fått det med meg. Men nå er jeg med igjen. : )

Blir ikke noe forsøk på meg heller før 2008. Vi får holde motet oppe og støtte de andre her inne så lenge.

Det var en leilighet med høy fellesgjeld du hadde? Derfor vanskelig å selge? Må være utrolig frustrerende for deg, to ting du vil så gjerne (selge og baby) som du ikke kan styre selv. Får håpe det løser seg snart for deg. Krysser fingre for leilighets salg neste helg.

Skrevet

Ja det er nok fellesgjelda som gjør det vanskelig. Har vært veldig mye negative skriverier om det i år. De andre i blokka sliter også. Har jo satt ned prisen drastisk men det hjelper ikke. Det er veldig frustrerende.

Annonse

Skrevet

Jeg beundrer ditt pågangsmot og stå på vilje. Selv hadde jeg problemer med å klare å motivere med for en ny tur etter bare en bomtur. Håper du får solgt leiligheten snart. Eller bare får penger inn på konto :)

Klem

Skrevet

Motivasjon og pågangsmot og tålmodighet er noe vi må ha i denne prosessen.

Jeg synes også det er vanskelig å motivere meg når det har vært en bomtur. Men faktisk så er det bedre, enn når en får ufrivillig opphold pga at mensen aldri kommer eller spare opp penger til neste tur.

Jeg tror jeg må ønske meg gavekort på danskebåten og på hotell jeg til jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...