Gå til innhold

I dag kan jeg godt føde ;-)))))

Anbefalte innlegg

Svigermor og gubben kommer i ettermiddag, så nå er planen min å få overstått fødselen i kveld når jeg likevel har barnevakt...he,he... Har sovet så dårlig i natt og i dag er jeg så lei av hovne bein og en diger bollemage selv om jeg i utgangspunktet ikke har noe imot å gå til termin (11.11)...

Vel, andre som med lignende planer for søndagen? Nå skal jeg ut å stable ved, etterpå skal jeg lage godt krydra kylling til middag og sviskekompott til dessert!!!!!!!

Må vel kansje springe litt i trapper og ha sex også...så får vi se;-))

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10818288-i-dag-kan-jeg-godt-f%C3%B8de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex og sex fru Blom!

Løvemannen er litt skeptisk han også så det består i at jeg nesten truer (lurer) den stakkars løvemannen til å klatre opp på meg og at jeg får de edle dråpene i skjeden - for skal visst være noe i spermen som setter igang fødselen dersom man er moden..... Har aldri funket før, men man kan jo ikke gi opp håpet for det (3dje mann dette).........har faktisk ikke slått meg før at den stakkaren i magen risikerer noen dunk i hodet...hm.....tror jeg står over i kveld ja.;-)))

Hehe. Godt å se at vi er flere som tenker på å gå dratisk til verks m virkemidler for å få dette overstått;)

Men du har ikke født enda vel?

Har termin først 19.11, men føler meg stor som en gorg! Og til tross for at jeg i grunnen ikke har store plager å klage over, bortsett fra utrolig vonde fotblad, er jeg relativt klar til å få ut leietakern!

Får bare vente i spenning så lenge...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...