Gjest_1001 Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Prøver å pushe min samboer til å være med på iskanten, men det vil han ikke. Også har jeg mast om åpen idrettshall, men neeeeeida. Lekeland? Niks. Akvariet? Niks Jeg vil jo finne på noe på en søndag med min lille gutt. Kan ikke bare ha ham inne hjemme i dag for det er gørrkjedelig og ikke givende for noen, og han begynner å bli lei allerede nå. Så om min samoer ikke gidd så tenkte jeg kanskje at vi kunne gå og handle. Lillegutt synes merkelig nok at det er veldig spennende å gå i butikker og spørre om hva alt er. Noen tips?
Gjest Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Plantasjen;-) Men kan ikke du og ungen ta en tur i lekeland/akvariet da? Virker ikke som typen din er gira på å bli med noe sted uansett.
Gjest_1001 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2007 Nei, akkurat nå er han trøtt og sur. Han kunne gå med på å besøke mine foreldre eller sine foreldre for da kunne han hvile på sofaen. GÅ TE SIDES sier bare jeg. ER DET MULIG. Innimellom har jeg så lyst til å filleriste hele mannen. Har alle menn som er så trege om morningen som min, eller så late. Grrrr.
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Vet ikke hvor i byn du bor da, men er jo så nydelig vær så gå en tur til et vann og mat fuglene! Det er alltid en hit her iallefall! Eller dra til Gamle Bergen, opp på Fløien og gå til Skomakerdiket...
Gjest_1001 Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Tviler på at jeg får mannen som er tjukk og feit og lat til å bevege seg på tur i dag. Er jo meningen at vi skal finne på noe sammen. Men jeg gidder ikke så lenge det innebærer å sove, og det vil ikke mini heller.
Mersa og gutta <3 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Må jo nyte været mellom regnbygene, ta deg en tur og og så en tur på plantasjen og drøm deg bort i alt juledillet! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå