Sina Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hei hei Noen som har lyst å bli med å gå turer. Jeg var velig aktiv før jeg ble gravid, men nå har det stagnert litt. Trenger å få beveget meg litt mer, og det hadde vert koselig å fått følge. Tenker en runde i melsheia eller noe sånt. Noen som er intresserte i å bli med? Det hadde vert velig kjekt.
Jentene R&Z Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei! Jeg blir jerne med på tur. Jeg har en jente på 9 mnd.
Sina Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Kjempe flott. Jeg håper flere vil være med så vi kan vente litt med å avtale tid. Eller hva sier du? Jeg jobber i barnehage så turene må være på ettermiddag/kvelds tid. Håper det går fint?
BabyBoy87 Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Hei:) Jeg har lyst til å være med! En kjempefin måte å møte andre gravide. Bor på Sola, og er dårlig kjent i Sandnes, men ved hjelp av kart på nettet skal jeg nok finne frem:)
prinsen vår skal bli storebror Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 hei. Hadde vært kjekt å vært med på turer ja. Er med jeg... Har også en sønn på 10 mnd:)
Happy_nr2_junii Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Hei, Det hørtes kjekt ut, er gjerne med jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå