lilleminni Skrevet 4. november 2007 #1 Skrevet 4. november 2007 Hun er kjempeforkjøla og potte tett i nesen. Hyler og skriker fordi hun er såå trøtt, men får ikke sove fordi hun ikke greier å sutte på smokken (må puste med munnen). Har nesten ikke sovet i natt. Får kun tak i voksennesespray, kan jeg bruke det?? til i morgen?? synes så synd i henne..... !!
*ale* Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Nei det kan du ikke. Men de fleste butikker selger barnenesespray mener jeg. De som har medisinutsalg da.
Libido- Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 nei. Det vil etse på de tynne veggene i nesen hennes. Det er ganske sart der. Lag saltvann. Vet det er fler som kan oppskriften/mendgden her inne.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 nei, det må du ikke. den er alltfor sterk..
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Nei det kan du ikke..., bensinstasjoner har jo sånt....løp og kjøp...riktig type...god bedring:-)
Libido- Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Gir du morsmelk kan du også dryppe det i nesen hennes.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 4. november 2007 #7 Skrevet 4. november 2007 dra en tur på bensin stasjonen... de selger:)
Gjest Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Den som er for barn er fra 1 år, så det kan du heller ikke gi. Kok opp saltvann og drypp henne med. Morsmelk virker også.
Libido- Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Skulle akkurat til å si det. Det finnes ikke nesespray for babyer. Men derimot får du nesedråper som kan gis fra 0 år. De må du på apoteket for å få. Ligger i grønne esker.. kommer ikke på navnet. Men de er hvertfall veldig gode.
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Ok? Det er sikkert saltvannspray? Otrivin Barn er i hvertfall fra 1 år. Jeg hadde nok kanskje gitt det til minstemann på 10 mnd nå, men ikke da han var 6 mnd.
lilleminni Skrevet 4. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2007 poenget er jo nettopp at jeg ikke har mulighet til å få tak i nesedråper for babyer, det er jo søndag..... saltvannsoppløsning har ikke noen virkning i det hele tatt. Har prøvd det, både i dag og tidligere. trenger noe som kan åpne....
Libido- Skrevet 4. november 2007 #14 Skrevet 4. november 2007 Da må du fint vente til i morgen, bruker du voksenspray ødelegger du nesen hennes.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #15 Skrevet 4. november 2007 Du kan kjøpe Miwana eller du kan kjøpe rhinox 0-2 år
Gjest_1001 Skrevet 4. november 2007 #16 Skrevet 4. november 2007 Rhinox sine nesesprayer kan brukes fra 0 år. Det er ikke bare saltvannsoppløsning. Men de må kjøpes på apoteket. I nærområdet så skal det være et apotek som er åpent vel? Uansett det er bedre å bruke saltvann enn ingenting før du får tak i det. Om du ikke drypper så kan du risikere at det blir for mye trykk i hodet, det kan gå i ørene og i verste fall videre innover.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 4. november 2007 #17 Skrevet 4. november 2007 Det finnes både nesespray og nesedråper for spedbarn jo..
Kondis som en murstein Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Er kanskje et vaktapotek i nærheten som er åpent noen timer på søndager? (Er vel helst på ettermiddagene de er åpne, men...) Ring legevakta også, kan jo hende de har noe liggende ) (Selvom det ikke er akutt, kan det jo hende de vil hjelpe deg) Lykke til!!
Kondis som en murstein Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Sprayen har jeg aldri funnet...?! Hva heter den?
Skravlemamman Skrevet 4. november 2007 #21 Skrevet 4. november 2007 og doseringen starter fra 4 uker... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå