Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere noe??

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen!! :)

Til dere som har begynt å kjenne "tak"- skikkelig vonde kynnere, men ikke rier..

Hvor ofte kommer de???

Jeg blir snart helt sprø, kroppen min sier hver gang disse dukker opp ca. to timer mellom hver gang - at NÅ kjære deg, setter vi i gang.

Men, nå har det jo vært slik i flere dager :( Føler meg så lurt - må bare legge vekk min første fødsel, for dette er noe helt annet!!

De er jo så intense, og varer gjerne 45-60 sekunder..

Ha en fin søndag dere - noen helgebabiser på vei-...???? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10817389-hvor-ofte-kjenner-dere-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

begynte forrige fredag, men da var det lengre tid mellom dem..

også har det variert litt igjennom uken, og igår tok det seg veldig opp igjen...

i dag så kommer det masse *slim*

vett ikke om jeg skal kalle det det heller, men det nermeste jeg kommer en forklaring..hehe

vett at slimproppen er gått, for den gikk for snart 4 uker siden...

så vett ikke om dette er et tegn på at jeg begynner å få åpning jeg (??)

JM, sa det kunne komme en del *slim* under åpningsprossen...

men jeg aner ikke, er førstegangsfødende...

ja, kjipt når det ikke skjer noe mer...

ÅÅÅh - ja, da er det sikkert åpning du har begynt å få - da kommer det gjerne litt slim i begynnelsen :) Dette blir spennende!! Høres ut som om kroppen din er i gang i alle fall og at du ikke kommer til å gå over tre uker til. :)

Med min første gikk det slag i slag: fikk disse takene vio snakker om, rier fra midnatt, deretter fulgt av dette slimet - og hun var føst førstkommende morgen litt før 09:00.. Det var jo fort - så mulig de som har hatt litt lengre prosesser har merket slim tidligere enn jeg - ELLER så er du rett rundt hjørnet :)

Hmm- spennende dette!!! Hvor lenge varer kynnerne??

de siste har vert på 45-60 sek... og de er rimelig vonde også har jeg MASSE mens murringer innimellom...

klarer lixom ikke sitte i ro, føler meg rastløs...hehe ;o)

men jeg får vell bare vente å se, skal til JM kl 10 imorgen..

de stoppa jo fødselen min da jeg var i uke 33, så er ikke umulig at hun er rett rundt hjørnet, men etter en uke med å tru at NÅ, så har jeg igrunn gitt litt opp.. hehe ;o)

hun får komme når hun er klar ;o)

Annonse

Beskrivelsen høre kjent ut. Hvis de stoppet den for noen uker siden, så kan det jo høres ut som om du kommer til å få før tiden. Blir spennende hos jordmor i morgen da :)

De kommer som oftest når de klare - veldig greit det. Disse barna skulle bare visst hvor mye vi mammaer grubler i tiden før deres ankomst :)

Lykke til!!!!!!

hehe jepp blir kjempe spennende å høre hva JM, sier imorgen, håper hun vil sjekke åpning da, er så spent om det har skjedd noe mer enn sist.. hehe ;o)

sist fikk de inn en finger,men det er jo ikke nok...

(de sjekker jo ikke mer en nødvendig pga infeksjonsfare..)

jepp vi får se hva hun bestemmer seg for her inne... hehe ;o)

ha en fin dag og lykke til du også !!!

jeg klarer ikke ta noen tid på rie elle kynnere...jeg har så si hele tiden mensmurringer og de to siste nettene har det vert en del slim tror at slimproppen min gikk i natt,etter det føles det som om jeg har menstrasjon....merkelig følelse i kroppen har ikke hysterisk vondt men utrolig ubehagelig hvis dette ska pågå i noen dager til.har termin t fredag..

jeg har trodd at han er på tur hver dag nå siden torsdag... kynnerne blir bare verre og verre utover dagen, kjenner det i hele meg, dvs korsrygg, magen, lysken, bekkenbunnen og nedover lårene, det er så kraftig at jeg må stoppe opp om det kommer mens jeg er oppe å går! dessuten har det kommet masse rare greier ut av meg siden lørdagsnatta, mørkebrunt slim! i går var jeg så sikker på at fødselen skulle starte at jeg fikk kjæresten min til å ordne dekning til jobben i dag, men neida... det går liksom over utover morgenen, også bygger det seg gradvis opp igjen i løpet av dagen! skjønner ikke hva det kan være, er jo førstegangs også, så jeg veit ikke hva jeg skal kjenne etter!:P føler meg så dum atte..;(

Annonse

Pga disse lureriene så føler jeg meg som førstegangsfødende igjen..

Ingenting er som sist - og jeg merker jeg er mer usikker nå enn tidligere.. merkelig..

MEN, barnet kommer ut - når det vil, så tålmodighet; ta deg en tur hjem på besøk til meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...