Gå til innhold

Riktig god søndag til alle på 1.tri!!


♡ snart 3barnsmamma

Anbefalte innlegg

Ønsker dere alle en flott søndag!

Selv har jeg ingen antydninger til kvalme, etter å ha slitt med det noen dager, så i dag er jeg blid og glad og nyter morgenstunden sammen med min lille som skal bli storebror til sommeren!

 

Nyt dagen og kos dere masse sammen med de rundt dere og den eller de små i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HELLLUU!!

God søndag til deg og dine også!! :) Her ser vi på morgen barnetv, og det er kjekt, for vi er forkjølte hele gjengen :)

 

Snøen faller ute så jeg håper vi blir friske til i morgen og kan gå ut og nyte det! Jeg syns snø er så fint for da blir det så mye lysere!!!! :) (bor i nord ;Tromsø, så her blir det snart helt mørkt! )

 

 

Kos dere i dag alle sammen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å komme inn hit til en slik hilsen, nyt den kvalmefrie dagen og kos dere.

Stoor klem fra meg;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig koselig å se denne hilsenen, spesielt siden det er min første dag her inne:) Testet positivt i går og i dag, så nå blir også jeg mamma:) Terminen er i begynnelsen av juli - 8. juli hvis terminkalkulatoren her inne stemmer da. Jeg er ikke kvalm, så nyter det (har egentlig ikke vært kvalm enda, kun en akuttkvalme her om dagen), men har i nesten to uker nå hatt kraftige mensensmerter. Det holder meg oppe om natta og er riktig ubehagelig. Får også blødninger innimellom - som i natt. Men skal nyte dagen likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...