Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere??


Lina08

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke fem nå, og er verken trøtt eller uggen eller noe som helst, bare overlykkelig etter fem års hard prøving:-)

 

Og så lurer jeg kanskje på om jeg slipper unna kvalmen, siden den ikke har kommet enda..men det er kanskje for tidlig uansett?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare pris deg lykkelig om det ikke skjer :-)

 

Forrige gang startet det i uke 5 og varte til snuppa ble født. Var en lang slankekur på 9 mnd ja.. Da snuppa ble født vede jeg det samme som da jeg ble gravid, og dagen etter veide jeg 13kg mindre enn da jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Som svar på dette skal du få yndlingssvaret mitt: det er helt individuelt!! :)

 

Noen er kvalm før de i det hele tatt tester seg, noen starter i uke 7-8 og noen blir ikke kvalme! Man kan alltids krysse fingrene for det er ikke noe gøy..:)

 

Grunnen til at det er "yndlingssvaret" mitt er bare at jeg hadde en dårlig jordmor i mitt første svangerskap som svarte det samme til omtrent hvert eneste spørsmål... Håper det gikk bra at jeg tøyset litt med deg! :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Og gratulerer :) Jeg begynte å bli kvalm på kveldene etter IKM og er det fortsatt. Håper det gir seg og ikke blir værre ;) Er 6+3 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag,hehe

har vært bittelitt småuggen noen kvelder.men idag er jeg uggen fra morgenen av,å jeg som skal på 2 bursdager idag...

jaja hører nå til :)

er 5+5 idag tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...