Gå til innhold

Define produkter...noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Er de så bra som de fremstilles som? Mener disse frisørene hva de sier eller er de bare kjøpt og betalt?

Jeg bruker kun frisør sjampo/balsam, men jeg tenker på styling produktene, Define har jo mye fint der.

Vet at mange av disse butikkproduktene har silikon i seg, noe som ikke er bra i lengden, så da lurer jeg da vet du...hvor bra er disse Define produktene:)

Fortsetter under...

Søsteren til en kompis er frisør å hun sier det er så mye drit i de define produktene! Ikke bra for håret i det hele tatt!!

Kjenner flere frisører, men har ikke spurt endre enn henne om akkurat disse produktene. Handler alt i salongen til en stylist vi har i familien!

Define er vel hverken bedre eller dårligere en andre shampooer man fpr kjøpt i butikker.

Og samme med de fleste shampooer og styling produkter som man kjøper i de fleste salonger. HUsk at frisører/ frisørkjedene får provisjon av de selskapene som produserer "frisørshampooene"...så det er NOE naivt å bruke flere tusen i året på en shampoo og balsam som frisøren sier håret ditt "trenger"....så er det sagt..jeg har prøvd ale mulige slags dyre produkter uten at håret mitt hverken fikk mer glans eller ble mindre slitt..så sunnere ut... Jeg skifter litt forskjellig..og har et par favoritter jeg synes funker på mitt hår som ikke koster skjorta ( jeg har vanskelig hår med noe rett og noe med fall i)

Ikke la deg lure.....alt for mange går på limpinnen...sikkert frisører som TROR det de reklamerer med stemmer..men nå er det vel fårtallet av frisørene som er kjemikere og farmasøyter.... :-D

Viktigst: Børste håret vått MED balsam for å minste slitasje hvis man har langt hår, unngå føning til daglig og bruke minst mulig hårsparay og styling produkter til daglig..og voks er vanskelig å få ut av håret..så ofte må man shampoonere 2-3 ganger for å få ut det meste. Kurer gjør godt...men det gjennoppbygger ike håret...det som er slitt er slitt og må klippes bort ;) Holsen en som overhode ikke er frisør..men som har gått til en ÆRLIG frisør.

Ugla, da!

Du knuser mine illusjoner, og tramper på dem etterpå!

Kanskje frisør-produkter ikke er veien til reklame-hår, men men må jo ha lov å håpe :)) Hver eneste gang jeg tripper hjem med pose fra frisøren er jeg overbevist om at akkurat denne gangen skal det virke.

nå må jeg si noe her.er frisøre å har jobbet i bransjen i over 10¨år.det er ikke mange som får provisjon fra shampo produsentene.aldri hørt om faktisk.å det er stor forskjell på butikk shampo i forhold til frisør shamop.den på butikken er veldig utvannet.den som bruker ordentlig produkter har merket at de er mye drøyere enn de du får kjøpt på butikken.de frisørene på define reklamene er kjøpt og betalt.de har ingenting med produksjone av produktene kun bare å stå frem med de etterpå.anbefaler dere å gå der enn av disse frisørene jobber å spør om de selger define noe de ikke gjør..åå hvorfor ikke det,hvis de er så bra??..hmm..

Annonse

Det jeg syns er så rart med disse frisørene er at dem sier forskjellige fra gang til gang, eller de fire siste gangene jeg ha vært til frisøren ( foskjellige ja) så ha dem sagt forskjellig, en skulle ha meg til å kjøpe shampoo for fett hår, en skulle ha meg til å kjøpe for tørt hår, en sa jeg skulle føne håret etter hver gang jeg hadde vasket det, en annen sa jeg ikke måtte gjøre det osv.. Blir litt frustrert da.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...