Gå til innhold

barnebutikker i stavanger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du reise til tvedt senteret på forus, de selger OTH på O.Olsen(Barnas Hus kjeden) og Easywalker på Kids&care(Babycare kjeden). Disse to butikkene ligger på hver sin side av parkerings plassen på taket der. Reiser du til Kvadrat kjøpesenter(også på forus), mener jeg de skal ha Easywalker på Reflex Butikken i kjelleren der.

Det er ingen barnevogns butikker i selve stavanger sentrum, det er en i hillevåg, men de selger bare emmaljunga foruten en haug skranglete paraply triller.

Er du på utkikk etter klær og div. har de 4 barne butikker i 3 etg på magasin blaa(Engler, Bennetton, Intell Barn og T.I.N.Y.) Og i gatene i sentrum har du capone Kids, reflex, bittens(masete betjening!), røff og tøff + P.oP. Og selvfølgelig de vanlige kjedebutikkene som HM, Lindex, KappAhl og Cubus som alle 4 ligger på Arkaden Kjøpesenter.

God tur!:)

MammaCita tror jeg den heter, en butikk som ligger ved vannkanten av vannet i sentrum! De skal ha mye fint både til mor og barn, men vet ikke hva de har av utstyr, Der ligger en tredje butikk like ved Tvedtsenteret på Forus oppdaget jeg omsider, når du kommer inn mot senteret, tar du til venstre før du kjører inn mellom Tvedt og det andre senteret med Living, og så ligger der en liten butikk et lite stykke bortenfor. Der er faktisk skilt i rundkjøringen, men den er ikke så lett å finne likevel. Nesten ingen av de jeg snakket med som jobbet i de andre butikkene som visste om den engang. Husker ikke hvilke merker de har, men de har ihvertfall vogner og diverse. Olsen er jo definitivt størst og best da, og Kids&Care ikke så verst den heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...