Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Jeg er på besøk fra 2. tri, og fikk vite i dag at beste veninnen min er gravid!!! juhuu!!=D hun skulle hatt mensen i går og fikk knall sterke positive tester i dag! da er det bare 3 måneder i mellom oss *jippi* men da kommer det jeg lurer på.. Hun hadde kjempe vondt i magen i dag! Hun sa d strømmet nedover lårene og la seg på et punkt ned på gulvet å ynket seg=( Hun tenker det er mensen som er på vei alikevell. Men jeg mener å huske her fra 1.tri at veldig mange klaget over mage smerter? Hadde det ikke slik selv så vet ikke=( men er ikke dette ganske vanlig? eller kan det "brygge" på en sa?? Tusen takk for svar=D
dulille junivenn Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Hei hei. Jeg har ingen erfaring med hverken SA eller MA(bank i bordet), så jeg vet ikke om det kan ligne på det. Jeg er selv ganske fersk som gravid- testa positivt 26. oktober. Hadde sterke "menssmerter" selv noen dager etter IKM, vondt i korsryggen, og litt smerter nedover lårene- fra lysken. Så jeg synes det kan høres litt ut som slik jeg var, men jeg veit jo ikke. Håper alt går bra med henne, og at det bare er som det var med meg. Fortsetter det slik ville jeg råda henne til å ta en tur til legen for å sjekke opp i det. Lykke til begge to.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 ja jeg mener jo at det er flere som har det slik i begynnelsen, men det nytter liksom ikke høre det fra meg når jeg ikke hadde det slik selv;) så godt å høre andre med erfaring også=)
nemi.marselia Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 har hatt sånne smærta i bægge svangerskapan mine. men om ho e bekymra så bør ho få d sjekka opp.
sjara Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hei, jeg har testet positivt to ganger nå - altså er jeg ganske sikkert gravid - og jeg har det jeg best kan kalle kraftige mensensmerter. Har hatt det i nesten to uker nå, så det er nok ikke uvanlig det venninnen din opplever:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå