Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Fikk se et bankende hjerte for første gang i mitt liv på 7+3. Har hatt 3SA og denne gangen har jeg blødd mer eller mindre siden før jeg testet positivt. I tillegg har jeg antistoffer i blodet som gjør at det koagulerer så må gå på blodfortynnende hele svangerskapet. Om 1 uke skal jeg tilbake og jeg får UL hver uke til jeg har kommet over den magiske 12 ukern.... Noe sjeldnere etter det :-) Kjenner at jeg slapper av litt mere nå, men har fortsatt alt for lenge igjen til jeg vil føle meg sikker kjenner jeg!
Nætte;mortil2 Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 ÅÅ så spennanes!! Ja du må sende inn her etterhvert og fortelle hvordan det går.. LYKKE TIL!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Dette innlegget var akkurat det jeg trengte å lese akkurat nå. Jeg har nemlig spottet (og et par ganger også småblødninger) hver dag siden uke 5 og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Godt at det ikke alltid trenger å bety at noe er galt.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 heldig du er:) skal på tidlig UL 6+2,håper jeg får se det du så
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Åååå så godt å lese, dette fortjener du nå;O) Jeg så selv et bankende hjerte på ul for snart 2 uker siden, skal på ny ul til onsdagen. Går på crinone, det gjør kansje du også?? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå