Ginger-mor Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Noen som har den? Jenta mi har akkurat begynt å sove flere timer i strekk om natten, og jeg er litt usikker på hvor lenge jeg skal la henne sove (evnt. vekke henne) hvis utviklingen forsetter. Jeg fullammer og vil veldig gjerne fortsette med det så lange som mulig. Moren min har aldri hatt melk i mer enn 3 mnd, så jeg vil gjerne gjøre dette "riktig"...
nickoline og supermann Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 la henne sove til hun våkner. hun regulerer det med maten selv....... kan hende du får økedøgn på dagen i stedet. Det hadde jeg. Satt mye ute med puppen. Hard jobbing. Fant meg en god krok i sofaen. Ble mye amming og tvtitting:) Selv om moren din mistet melka tidlig trenger ikke du gjøre det!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Ikke tenk på mammaen din. Kos deg med amming og baby. Puppene duger så bare det de. Jeg ville forresten tatt opp og ammet en unge under 3 md ca tror jeg. Og latt en større sove. Det kommer an på. Hva sier magefølelsen til mor da? Den er god å følge. Du trenger bare vekke ungen nok til at den suger. Og det gjør den når du plukker den opp. Jeg samsov - deilig, deilig. For oss.
mommytil2gutter Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Spiser hun ofte på dagen? Legger hun godt på seg? Sønnen min la på seg 300 gram i uken i den tiden, så jeg vekte ikke han på natta, men gjorde det på dagen hvis han sov mer enn 3 timer i strekk...
Ginger-mor Skrevet 4. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2007 Takk for svar, dere:) Ja, hun spiser godt om dagen. Det kan gå litt over tre timer, men til gjengjeld er hun veldig glupsk når hun spiser. Legger på seg til den store gullmedalje også, forresten...
trollet66 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg ville ikke vekket på natt så lenge vektoppgang er bra, Unger som sover godt å lenge er herlige unger, og blir sååå blide så...... Men vekke etter 3 timer på dag, det gjør jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå