Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #1 Skrevet 3. november 2007 Hei alle her inne! Velger å vær anonym denne gangen.. Har drukket litt vin - å da kommer følelsene litt for mye fram..:-) Har mistet flere ganger.. Jeg er egentlig positiv til enda en nytt forsøk.. Men vil bare høre fra dere... Har dere perioder hvor alt virker håpløst?? Alle mine venner har barn - og de fleste venter nr 2... Vi har prøvd lenge nå, men det går aldri! Har ingen problemer med å bli gravid, men mister hver gang: Jeg vet at ingen ting er galt med oss - for vi har tatt all tester... Men... hvorfor mister vi hver gang?? Livet føles urettferdig avogtil!! De siste gangene når mine venner forteller oss at de er gravide - har jeg begynt å bli missunlig.. Jeg vet at det er feil! Men..Klare ikke å styre følelsene mine!! Det er rett før jeg unvære meg å snakke med de som er gravide/prøver på nr.2.. Hvordan klare dere å holde dere positive??????
Stolt mamma! Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Tror alle har perioder hvor en kan deppe litt. Å det må vær lov og! Kan du ikke prøve å snakke med dine venner om hvordan du har det? De forstår deg nok godt! Men - selv om det kan vær vanskelig er det viktig å fokusere på det positive!! Du klarer ihvertall å bli gravid!! Å det er jo ingenting galt med deg!! Stå på så klarer du det til slutt!! Ps! Viktig å kose seg me vin avogtil!!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå