Gå til innhold

hygge og positivitet!


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har nå scrollet og lest mange innlegg her, og ser at noen er sure pga det de mener er teite spørsmål, og mange motinnlegg (deriblant fra meg! ) så nå tar jeg tastaturet fatt og ber om at vi alle klarer å komme oss litt over alle sure ting..

 

For vi er sårbare og har mange spørsmål som for noen kan virke rare, sære og unødvendige, men som for den som spør er viktige! Åpenhet og evne til empati er noe som er litt av en nødvendighet for oss nå... Selvfølgelig mener jeg at det er lov å mene absolutt det man selv mener om alt, men man bør jo tenke på den som spør før man skriver sure svar......

 

DERFOR!! Har jeg et lite ønske og håp om at alle som er her stiller med smil og kanskje en god historie innimellom??? Bare for å kunne gi et lite smil til noen som slitne og redde sitter hjemme og lurer.. Vi har mange bekymringer og sorger som vi deler med hverandre, og glad er jeg for det, for jeg har bedt om hjelp selv, men så kanskje vi kan stille med litt glede og en aldri så liten vits kanskje innimellom??

 

Huff, ble kanskje sosete dette, men håper dere skjønner hva jeg mener! Jeg har så lyst å komme inn hit og kunne smile av litt solskinn, samtidig som jeg kan prøve å støtte og bli støttet... For selv er jeg livredd for å miste, og har behov for å flire litt i ny og ne..

 

Jeg prøver nå å poste dette og håper at en eller annen skjønner at jeg ikke er ute etter å kritisere på noe slags vis, bare har så lyst på en koselig og samtidig støttende plass å chatte... :)

 

Lykke til alle sammen, både dere som er her og dere som mister/har mistet.. KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantasisk innlegg!!!!!!!!!!!!!

Masse lykke til til deg!!!!

En ting e sikker! Med deg komme det til å gå bra med! Det viktigste i svangerskapet e å ver positiv!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...