Gå til innhold

Sovemønster og mating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Hvordan er sovemønsteret til barna deres? Jenta mi er 3mnd og sover hele natten og da snakker jeg om alt fra 9-11 timer!!! Jeg synes det er lenge uten at hun får mat, men jeg tenker at hun kanskje våkner hvis hun er sulten. Faktisk så har hun hatt et slikt søvnmønster i snart 4 uker.

Synes dere at jeg skal fortsette å la henne sove? Eller vekker dere babyene deres på natta for å mate dem? Hun spiser godt på dagene og virker fornøyd.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Så lenge hun har fin vektoppgang så hadde jeg latt henne sove og lurt på hvorfor jeg var så heldig ;-)

Hun har det nok bra og hadde våknet om hun var sulten :-)

Skrevet

Jeg tror at de iallefall fra de er 3 mnd kan klare seg uten mat om natten, så det er bare å sove videre :)

Pass bare på at hun får nok mat om dagen nå som hun skal begynne med grøt og sånn snart, så fortsetter hun nok i samme duren!

Skrevet

Takk for svarene. :-) Jeg har jo tenkt at siden hun ikke har våknet så er hun jo ikke sulten. Og Sanasol og Mia, jeg har mange ganger tenkt på hvor heldig jeg er som får sove om natten. ;-) Helt herlig. Får bare håpe at det varer. :-) Men det er kanskje ikke så rart at hun sover så lenge på natten, for hun vil rett og slett ikke sove på dagen. Jeg har prøvd å prøvd å skape en rutine, men nei, vil ikke sove på dagen. Hun sovner i vognen når jeg triller, men så fort vogna står stille så våkner hun igjen. Men jenta virker blid og fornøyd hele dagen så hun får vel den søvnen hun trenger går jeg ut i fra.;-)

Skrevet

Hei!

Vår jente sover fra 22:30- 07:30.

Hun sover heller nesten ikke på dagtid:)

Jeg håper også det varer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...